Автовиробник Volvo може зіткнутися з труднощами через материнську Geely, внесену до спонсорів війни

Вівторок, 27 червня 2023, 12:25 -
 
getty images

Дочірня компанія китайського автовиробника Geely, яку НАЗК внесло до переліку міжнародних спонсорів війни, Volvo Cars може зазнати проблем у зв’язку з позицією материнської компанії

Про це пише шведська газета Dagens industri, передає liga.net.

Зазначається, що після рішення України міністерство оборони Швеції та адміністрація Гетеборга, де міститься головний офіс Volvo, задумалися про оголошення бойкоту найбільшому шведському автовиробнику.

"Це загальнодержавне питання, яке стосується більшості відомств і організацій. Тому важливо, щоб на державному рівні його вивчали разом. Перші контакти між відомствами вже відбулися", — повідомила прессекретарка міноборони Марі Тісетер.

Реклама:

Позицією китайської Geely незадоволені й акціонери Volvo Group, де Geely належить значний пакет акцій.

"Прикро й безглуздо, що Geely не поділяє наших цінностей у цьому питанні. Ми не змінили своєї позиції. Війна несправедлива. Водночас у Volvo Cars є власник, який має іншу думку, що керується точкою зору китайської держави. Прикро, що у Geely немає плану згортання в Росії", — ", – заявив виданню представник пенсійного фонду AMF Андерс Оскарссон (третій за величиною акціонер Volvo Group з 5,4%, Geely – другий з 16%).

Оскарссон попередив, що через Geely бренд Volvo може зіткнутися з труднощами при реалізації автомобілів.

Реклама:

Volvo Group займається виробництвом та продажем вантажівок, автобусів, будівельного обладнання тощо. Виробництвом легкових автомобілів займається компанія Volvo Cars, яка входила до складу Volvo Group до 1999 року, коли її продали Ford. 

З 2010 року Volvo Cars належить автомобільній компанії Geely. Geely володіє 16% акцій Volvo Group і 82% акцій Volvo Cars.

Нагадуємо:

Національне агентство з питань запобігання корупції внесло китайську автомобільну компанію Zhejiang Geely Holding Group Co., Ltd, відому як Geely до переліку міжнародних спонсорів війни.

Детальніше про репутаційні втрати, які зазнають компанії-спонсори війни читайте у матеріалі: Скупий платить тричі. Як західні компанії, які чіпляються за Росію, втрачають ринки, бізнес та репутацію

Реклама: