Знищення "Мрії": справу про службову недбалість ексгендиректора "Антонов" передали до суду

П'ятниця, 28 липня 2023, 13:16 -

Правоохоронці завершили розслідування у справі щодо службової недбалості екскерівника держпідприємства "Антонов", що призвело до знищення літака АН-225 "Мрія".

Про це повідомляє пресслужба Офісу генпрокурора.

Прокурори Спеціалізованої прокуратури у сфері оборони Офісу Генпрокурора скерували до суду обвинувальний акт стосовно колишнього генерального директора підприємства.

Слідство встановило, що підозрюваний неналежно виконував свої службові обов’язки щодо забезпечення збереження майна. Внаслідок цього транспортний літак АН-225 "Мрія" не було своєчасно , до початку великої війни, транспортовано з аеродрому АТП "Антонов" у Гостомелі на Київщині за кордон.

Реклама:

"В результаті обстрілів військовослужбовцями держави-агресора повітряне судно було знищено. Державі завдано майже 8,5 млрд грн збитків", – констатують в прокуратурі.

Наразі обвинувачений перебуває під вартою.

Читайте також: Війна та корупція на "Антонові". Чи зможе Україна колись відновити будівництво літаків?

Реклама:

Нагадуємо:

У березні СБУ повідомила про підозру колишнім гендиректору ДП "Антонов" Сергію Бичкову, т.в.о. заступника гендиректора, а також заступнику директора з авіаційної безпеки у перешкоджанні законній діяльності ЗСУ, що призвело до захоплення Гостомельського аеродрому та знищення літака АН-225 "Мрія".

У перший день повномасштабної війни РФ проти України російські окупанти знищили у Гостомелі флагман української авіації - літак Ан-225 "Мрія". Внаслідок боїв було також знищено Ан-74 та Ан-26. Пошкоджено ще п'ять: Ан-12, Ан-22 "Антей", Ан-28, Ан-132D та Ан-124 "Руслан".

Перед початком великої війни у січні-лютому 2022 року керівництво держпідприємства "Антонов" проігнорувало звернення Нацгвардії щодо доступу на аеродром у Гостомелі для зведення укріплень. Зрештою росіянам вдалось захопиии аеродром та знищити найбільший в світі літак Ан-225 "Мрія".

За місяць до вторгнення керівництву "Антонова" написали з агенції НАТО з підтримки та постачання (NSPA) та запропонували підприємству перемістити літаки на на аеродром в Лейпцигу. Паркувальні місця були готові 26 січня. Однак цю пропозицію команда ексгендиректора Бичкова проігнорувала і відправила "Мрію" в Гостомель на ремонт одного з шести двигунів. Ан-225 та Ан-124 планували перегнати в Німеччину 25 лютого.

Економічна правда

Реклама: