Snapchat, Facebook, Twitter і YouTube втратили майже 10 млрд доларів через нові правила конфіденційності Apple

Понеділок, 1 листопада 2021, 16:50
 
unsplash

Snapchat, Facebook, Twitter та YouTube не отримали майже 9,85 млрд дол виручки через нові правила конфіденційності Apple.

Про це пише Financial Times.

Зазначається, що у квітні Apple представила політику прозорості відстеження додатків, яка змушує додатки запитувати дозвіл, перш ніж відстежувати поведінку користувачів, щоб показувати їм персоналізовану рекламу.

"Більшість користувачів відмовилися. У відповідь рекламодавці скоротили свої витрати на Snap, Facebook, Twitter і YouTube і спрямували свої бюджети в інше місце: зокрема, на користувачів телефонів Android і на власний рекламний бізнес Apple, що розвивається", - пише видання.

Реклама:

Головний операційний директор Facebook Шеріл Сендберг заявила, що зміни в конфіденційності iPhone означали, що "точність націлювання наших оголошень зменшилася, що збільшило витрати на досягнення результатів для наших рекламодавців".

Lotame, компанія з рекламних технологій, підрахувала, що чотири технологічні платформи втратили 12% доходу в третьому і четвертому кварталах, або 9,85 мільярдів доларів.

"Найгірше було Snap у відсотках від свого бізнесу через його зосередженість на смартфонах, тоді як Facebook втратив найбільше в абсолютному вираженні через свій масштаб", - додає FT.

При цьому, Facebook може втратити найбільше в цьому сценарії, оскільки вартість розміщення реклами на її платформі зростала роками, каже  виконавчий директор Wayflyer Ейдан Корбетт.

"Якщо ваша можливість рекламувати у Facebook більше не є економною, ви негайно залишите її", - сказав він.

"Таким чином TikTok стає надзвичайно популярним, оскільки він набагато дешевший (ціни за 1000 показів)", - пояснив Корбетт.

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: