Лондон визнаний найкращим містом для шопінгу

Вівторок, 13 березня 2012, 10:58

Британський журнал The Economist склав рейтинг європейських міст, де найкраще робити покупки.

Це було велике дослідження: експерти оцінювали діловий клімат, ціни, інфраструктуру, громадський транспорт, погоду та культурні особливості 33 міст.

Перше місце за сумою балів отримала столиця Великобританії із середнім показником в 67,3 бала, повідомляє портал "Дело".

Лондон набрав найкращий показник за кількістю і різноманітністю місць для шопінгу - 80,6 бала зі 100.

Крім того, на думку дослідників, погода в Лондоні є однією з найбільш сприятливих для прогулянок по магазинах - 77,6 бала. На гідному рівні готелі і транспорт (72,2 бала).

Водночас, доступність магазинів в Лондоні оцінена всього в 55 балів, а їх зручність - в 51,4 бала.

Друге і третє місце між собою поділили Мадрид і Барселона із середнім показником 67,1 бала.

Експерти так і не змогли визначити, хто з іспанських грандів в плані шопінгу кращий.

Крім зручності, яке в обох містах лише на кілька балів краще, ніж у Лондоні, іспанські міста показали близькі результати і в критеріях клімату та культури (77-78 балів), а також готелів і транспорту (66-67 балів).

Єдине, в чому Мадрид суттєво випередив каталонську столицю, це кількість і різноманітність магазинів - 69,3 бала проти 61,2.

Однак, Барселона добрала бали за рахунок доступності шопінг-центрів.

В результаті цієї боротьби переможця виявити так і не вдалося, проте, як відомо, здорова конкуренція завжди йде на користь всім протиборчим сторонам. У результаті суперництва іспанських грандів вони дружно обійшли французьку столицю.

Париж, який опинився на четвертому місці із показником 65,5 бала, тим не менш, може похвалитися абсолютно кращим показником культури і клімату - 84,5 бала, і другим у рейтингу показником кількості і різноманітності магазинів - 74,7 бала.

Рівень готелів і транспорту у столиці Франції тримає високу планку, задану конкурентами - 67,2 бала, проте дуже сильно поступився Париж у показниках доступності шопінг-центрів - 48,6 бала, і їх зручності - 52,7 бала.

Слідом за Парижем іде Рим, який посів із показником в 62,2 бала п'яте місце.

Навряд чи кого здивує один з найвищих показників культури і клімату в столиці Італії (84 бали), однак, точно також мало кого з тих, хто хоч раз бував у Римі, здивує досить низький показник зручності шопінг-центрів (52,9 бала), а також готелів та транспорту (50,5 бала).

Рятують вічне місто доступність шопінг-центрів (70,9 бала), незважаючи на те, що їх кількість і різноманітність оцінені всього на 56,1 бала.

У другій п'ятірці досить щільно розташувалися Берлін (62,3), Лісабон (61,6), Амстердам (61,3), Прага (59,7) і Будапешт (59,6).

Варто відзначити, що при тому, що показники за всіма критеріями в цих містах перебувають в середньому на одному рівні, на дуже високому рівні у всіх містах є показник культури і клімату.

Один із найвищих показників доступності шопінгу в другій п'ятірці показала столиця Угорщини, а от у столиці Німеччини виявилася найскладніша ситуація із зручністю шопінг-центрів.

Останні три місця в рейтингу зайняли Белград (43,6 бала), Осло (43,1 бала) і Женева (41 бал).

Незважаючи на невисокий показник сербської столиці, варто зазначити, що Белград показав один із найвищих рівнів доступності шопінгу (75,9 бала), тоді як цей же показник у норвезької столиці виявився одним з найнижчих (27,4 бала).

Зайняла останнє місце Женева, яка з 33 міст показала найгірший рівень кількості і різноманітності шопінг-центрів (28,3 бала) і найнижчий показник доступності шопінгу (27,3 бала).

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!