В "Укрпошті" запевнили, що не губили тисячі посилок

Понеділок, 30 січня 2012, 19:47

В "Укрпошта" спростували інформацію, яка з'явилася в деяких українських ЗМІ, про масові втрати посилок в період новорічних свят.

Про це ідеться в заяві організації, повідомляє агентство "ЛІГАБізнесІнформ".

"25 січня на телеканалі "Інтер" в програмі "Подробиці" і 29 січня на телеканалі "1+1" у програмі "ТСН Тиждень" були показані сюжети про втрату посилок на "Укрпошті". Тональність журналістських коментарів і формат подачі матеріалу викликали резонанс і низку публікацій у ЗМІ", - нагадали у прес-службі.

"Оскільки така важлива як для підприємства, так і споживачів поштових послуг тема - збереження доставки поштових відправлень, на думку фахівців підприємства, представлена упереджено і однобічно, Українське державне підприємство поштового зв'язку "Укрпошта" надає свої коментарі. "Тисячі загублених посилок", як прозвучало в згаданих сюжетах, - це серйозне звинувачення, і воно повинно ґрунтуватися на реальних фактах, а не бути результатом власних висновків журналістів з використанням неперевіреної інформації, яка абсолютно не відповідає дійсності", - ідеться у заяві.

Реклама:

"Працюючи з журналістами над створенням сюжету, фахівці "Укрпошти" відзначали, що втрата поштових відправлень - це поодинокі випадки, які відбуваються з різних причин, включаючи і людський фактор. Але кожен з таких випадків - предмет окремого службового розслідування, за яким встановлюється відповідальність і здійснюється компенсація втрати відправникові", - наголосили в "Укрпошті".

Водночас, відзначила прес-служба, в сюжеті "Укрпошту" звинуватили у тотальній втраті поштових відправлень.

"Посилання на коментарі керівництва підприємства про те, що втрата посилок пов'язана зі святковим ажіотажем, також не відповідає дійсності, адже обробка пошти - це щоденний звичайний процес, який на підприємстві здійснюється на високому технологічному рівні. Збільшення поштових відправлень в передсвяткові дні - тільки важливий привід для посиленої уваги працівників пошти", - наголошується в документі.

"Нарікання громадян на неотримання посилок з-за кордону переважною більшістю зовсім не стосуються роботи "Укрпошти". Адже якщо той чи інший виліт не з'явився у пошуковику на порталі підприємства (http://www.ukrposhta.com), це свідчить про те, що він ще не надійшов в Україну. "Укрпошта" може відповідати за терміни доставки поштових відправлень в Україні, але не може відповідати за роботу інших поштових операторів. Особливо слід звертати увагу на той факт, що у пересиланні міжнародних поштових відправлень задіяні щонайменше дві країни, а власне пересилання може здійснюватися багатьма не тільки поштовими каналами, а й через приватні компанії, яких на сьогодні тільки в Україну більше ста", - підкреслили у відомстві.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: