Ахметов купив телеканал Дніпропетровська

П'ятниця, 17 грудня 2010, 18:57

АМКУ дозволив кіпрській компанії TRK Media Holding Ltd., яка є власником 99% ТОВ "Медіа група України" купити більше 50% акцій ПрАТ "Телевізійна служба Дніпропетровська" - 34 канал.

За даними "Дела", 32% каналу знаходилися в комунальній власності м. Дніпропетровськ, ще 32% належали дніпропетровському нардепу від БЮТ Михайлу Соколову, а ще 36% перебували у власності ТОВ "Агро-весна", яку контролюють екс-керівники каналу Євген Надіон та Володимир Білий.

У групі СКМ підтвердили факт придбання дніпропетрвського муніципального телеканалу.

Останні кілька років за контроль над телеканалом боролося велика кількість різних сторін.

Так, на посилення впливу на нього претендували і недавні власники - міськрада і депутат Михайло Соколов.

Також інтерес до каналу виявляв голова правління торгово-промислової корпорації "Алеф" Вадим Єрмолаєв, які володіє декількома дніпропетровськими ЗМІ, зокрема інформагентством "Новий міст", газетою "Лівий берег".

Компанія СКМ формує медіагрупу, до якої увійдуть всі теле-та інтернет-проекти, підконтрольні Ринату Ахметову.

У рамках формування холдингу СКМ уже передала "Медіа групі України" право власності на 99,999% акцій ТРК "Україна".

Крім каналу "Україна", до складу холдингу увійшли спортивний канал "Футбол", регіональний канал "Донбас", компанія "Медіа партнерство", ексклюзивний продавець рекламного часу телеканалів СКМ, а також інтернет-холдинг Digital Ventures - портал Точка.net.


Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua