У партнерстві зі Starbucks: Nestle анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів

Четвер, 7 січня 2021, 12:15
 

Один із найбільших у світі виробників харчових продуктів - компанія Nestle - анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві з мережею Starbucks.

Про це повідомляє "Інтерфакс-Україна" з посиланням на прес-анонс Nestle.

"У рамках партнерства двох компаній на український ринок випущена лінійка кави для приготування вдома", - йдеться у прес-анонсі.

Згідно з повідомленням, 15 січня Nestle оголосить деталі партнерства зі Starbucks та свої плани з розвитку напрямку кави в Україні в цілому.

Реклама:

"Наразі кава під брендом Starbucks вже присутня в Україні як на найбільших маркетплейсах і у нішевих інтернет-магазинах, так і у великих роздрібних мережах, таких як "Сільпо" або Metro, і відноситься до верхнього сегменту з ціною близько 100 грн за 100 г", - зазначає "Інтерфакс-Україна".

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: