В НБУ пояснили, що таке ідентифікація клієнта

Четвер, 25 лютого 2016, 19:19

Відповідно до вимог закону Нацбанк оновив положення про здійснення банками фінансового моніторингу, де встановлена вимога до банків привести ідентифікацію своїх клієнтів до кінця 2015 року. 

Про це на своїй сторінці у Facebook повідомила прес-служба регулятора.

"Останнім часом громадяни почали отримувати листи від банків стосовно проходження ідентифікації. Наприклад, банки просили протягом певного часу звернутися з паспортом (або іншим документом, що посвідчує особу) до відділення банку для проведення додаткового уточнення інформації щодо ідентифікації", - йдеться у повідомленні.

Регулятор зазначив, що ще восени 2014 року був прийнятий закон "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом".

"Він вимагає від банків регулярної ідентифікації клієнтів. Це міжнародна практика - банки мають знати своїх клієнтів, як фізичних, так і юридичних осіб. В першу чергу, це допомагає у боротьбі зі схемними операціями та відмиванням коштів", - пояснили в НБУ.

Крім того, регулятор уточнив, що Національний банк просить банки провести саме ідентифікацію клієнтів та не вимагає блокування карток фізичних осіб.

 

Економічна правда

Підписуйтесь на наші push-повідомлення, щоб першими дізнаватися про появу нових матеріалів. Ми обіцяємо надсилати тільки дійсно важливі новини.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua