"Повітряний експрес" курсуватиме до "Борисполя" через підземний тунель

П'ятниця, 14 листопада 2014, 20:02

"Повітряний експрес" курсуватиме до аеропорту "Бориспіль" через підземний тунель.

Про це повідомив перший заступник голови Держінвестпроекту Кирило Бондар під час робочої зустрічі з Радником із торгово-економічних питань при Посольстві КНР в Україні Лю Цзюнь.

"Ще донедавна вирішувалося питання способу примикання електропотягу до терміналу "D" аеропорту "Бориспіль", - цитує Бондара прес-служба Держінвестпроекту.

"Власне, проблему наразі можна вважати вирішеною. 12 листопада відбулася нарада за участю в.о. міністра транспорту, генерального підрядника будівництва з китайського боку та Держінвестпроекту, де було прийнято рішення про будівництво тунелю в аеропорту "Бориспіль", позаяк наземне будівництво в підсумку могло б створити перешкоди для роботи аеронавігаційного обладнання аеропорту", - повідомив перший заступник голови.

Реклама:

Тож, тепер і генеральний китайський підрядник, й українські проектанти робитимуть усе для будівництва підземного тунелю.

"Ми плануємо у першому кварталі 2015 року завершити проект будівництва. Відтак він пройде державну експертизу та буде поданий на затвердження Кабміну", - розповів Бондар.

Він додав, що з п’яти спільних проектів України та Китаю, які є на сьогодні, лише один можна вважати успішним - "Повітряний експрес".

Національний проект "Повітряний експрес" - створення швидкісних пасажирських перевезень між ст. "Київ-Пасажирський" і міжнародним аеропортом "Бориспіль" та розвиток інфраструктури міжнародного аеропорту "Бориспіль".

Повна прибутковість проекту передбачає, крім прямої комерційної вигоди, також позитивні ефекти у суміжних галузях - транспорті, логістиці, туризмі, послугах.

Загальна сума кредиту становить 372 млн доларів. Кредит буде виділятись двома траншами. Перший транш, на 52 млн доларів, буде використано на виконання проектних та підготовчих робіт. Другий - 320 млн доларів - забезпечить безпосередньо будівництво інфраструктурних об’єктів.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: