Apple домінує в списку найдорожчих світових брендів

Четвер, 7 листопада 2013, 14:23

За останнє десятиліття Apple встановив неймовірно високу планку.

Про це пише Forbes.com.

Як зазначається, очікування багатьох шанувальників не завжди виправдовувались і вони не раз виказували своє невдоволення з приводу відсутності інноваційних продуктів.

Компанія в значній мірі оновлювала існуючі продукти, замість того, щоб випускати революційні концепти. Останнім в цьому списку став Ipad в 2010 році.

Реклама:

На Уолл-стріт, здається, думають так само, акції компанії Apple впали на 45% від піку у вересні 2012, перед тим як показати часткове відновлення протягом останніх шести місяців.

Але дослідження Forbes провідних світових брендів показує, що компанія Apple сильна, як ніколи. Apple втретє поспіль визнали найціннішим брендом у світі, ії ціна становила 104,3 млрд доларів, що на 20% більше, ніж торік. При цьому, вона коштує майже вдвічі більше, ніж будь-яка інша компанія на планеті.

"Серцевинна успішного бренду, це відмінний продукт", - каже Кевін Лейн Келлер, експерт брендингу та професор Дартмутської бізнес-школи "Tuck School of Business". Аpple, залишається життєво важливою частиною повсякденного життя людей, і бренд продовжує захоплювати уяву споживача та їхні гаманці.

Дизайн зробив величезний внесок у силу бренду Apple.

"Дизайн є складовою частиною того, як продукт працює і виглядає. Він повинен бути функціональним та естетично привабливим. Компанія Apple реалізувала це в повному сенсі, зробивши свої продукти простими, красивими та привабливими", - говорить Келлер.

Microsoft займає друге місце з вартістю свого бренду у 56,7 млрд доларів.

Вартість бренду не змінюється протягом останніх трьох років, в той час, як Microsoft намагається перейти від ПК до мобільних технологій. І хоча зростання сповільнилося, компанія залишається одним з найприбутковіших брендів у світі (операційний прибуток склав 34% в останньому фінансовому році).

Рекламний бюджет компанії склав 2,6 млрд доларів, що є одним з найбільших показників серед технологічних компаній.

Coca-Cola єдиний нетехнологічний бренд, який потрапив у п'ятірку, розташувавшись на 3 місці, з вартістю у 54,9 млрд доларів. Бренд став першим хто отримав 50 млн "лайків" на Facebook в минулому році і в даний час має 75 мільйонів шанувальників на сайті.

На дев’ятому місці розташувалась компанія Samsung, яка показала найсильніші річний приріст в топ-100 брендів, досягнувши вартості у 29,5 млрд доларів.

Вартість Samsung злетіла на 136% за останні три роки. Продажі смартфонів зросли на 40% до 81,2 млн у третьому кварталі. Частка бренду на ринку складає 31.4%, що більше ніж у наступних чотирьох брендів разом узятих.

100 найдорожчих брендів охоплюють 15 країн та 20 основних категорій промисловості. Бренди з американських компаній складають трохи більше половини списку, наступною йде Німеччина (9 брендів), Франція ( 8) і Японія (7). Технологічні бренди є найбільш поширеними, їх 19, в тому числі шість з топ -10.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!