Financial Times заробила мільйон на iPad

Середа, 13 жовтня 2010, 15:49

Британська газета Financial Times заробила на рекламі в своєму додатку для iPad понад 1 млн. фунтів стерлінгів.

Про це повідомляє Lenta.ru.

Додаток був випущений у травні 2010 року. Його аудиторія вже налічує 400 тис. користувачів.

У цілому на iPad-передплату припадає 10% цифрових абонентів Financial Times.

Навіть без подальшого зростання аудиторії річна виручка від iPad-програм може скласти понад 2 млн. фунтів стерлінгів.

Версія Financial Times для iPad поширюється безкоштовно завдяки спонсорам.

Для перегляду контенту користувачам необхідно зареєструватися. На відміну від веб-доступу, доступ через iPad не обмежений числом статей, які переглядаються.

За словами заступника гендиректора Financial Times Бена Хьюза, на традиційну друковану рекламу вже припадає всього 40% загальної виручки газети.

Втім, як зазначив Хьюз, зміни в джерелах рекламної виручки не обмежуються цифровою рекламою.

Газета, зокрема, заробляє на організації та проведенні різних заходів.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!