Цигарки принесли до держбюджету понад 9 мільярдів

Понеділок, 18 січня 2010, 14:40 -

Надходження до державного бюджету за 2009 рік від акцизного збору на тютюнові вироби збільшилися в 2,5 рази в порівнянні з 2008 роком - до більш ніж 9 млрд. гривень.

Про це повідомляє коаліція громадських організацій "За вільну від тютюнового диму Україну" з посиланням на дані Державної податкової адміністрації.

"Таке збільшення надходжень до бюджету стало результатом двох істотних підвищень акцизів у вересні 2008 року і в травні 2009 року", - ідеться у документі.

Як повідомлялося, на початку січня 2009 року уряд затвердив Стратегію реформування податкової системи, яка передбачає суттєве збільшення акцизних платежів.

Реклама:

З 1 січня 2010 року також набув чинності закон, яким передбачена індексація акцизних ставок на тютюнові вироби та податкових зобов'язань зі сплати акцизного збору за кожну власну назву сигарет, що обчислюється одночасно за ставками у відсотках до обороту з продажу та у твердих сумах на одиницю реалізованого товару (продукції).

За інформацією Української асоціації виробників тютюнових виробів "Укртютюн", у травні-вересні 2009 року легальне виробництво цигарок скоротилося на 21,5% в порівнянні з аналогічним періодом 2008 року через підвищення з 1 травня ставки акцизів на тютюнові вироби.

Україна з 1 травня поточного року підвищила ставки акцизу на пачку з 20 сигарет без фільтра з 0,5 грн. до 1 грн., з фільтром - з 0,94 грн. до 2 грн.

Мінімальне податкове зобов'язання зі сплати акцизного збору на тютюнові вироби без фільтра було збільшено з 25 грн. до 50 грн. за 1000 сигарет, з фільтром - з 47 грн. до 100 грн. за 1000 сигарет.

Збільшення специфічної ставки акцизу на сигари склало з 50 грн. за 1 кг до 60 грн. за 100 шт, Сигарети без фільтра - з 15,6 грн. до 35 грн. за 1000 шт і з фільтром - з 37,5 грн. до 60 грн. за 1000 шт.

Одночасно підвищено адвалорну ставку на всі інші тютюнові вироби з 16% до 20% від обороту реалізації товару.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: