Мінрегіонбуд просить будівельників не займати місце

Понеділок, 10 листопада 2008, 11:50
 

Мінрегіонбуд виступає за перепродаж земельних ділянок, що простоюють. 

Голова Міністерства регіонального розвитку і будівництва запропонував переглянути рішення про виділення ділянок під забудову. У міністерстві думають, що ділянки, що не використовуються протягом двох-трьох років, можуть бути виставлені на повторний продаж, - пише видання "Комерсант-Україна".

На нараді прем'єр-міністра Юлії Тимошенко з представниками будівельної галузі голова Міністерства регіонального розвитку і будівництва Василь Куйбіда заявив, що органи місцевого самоврядування повинні переглянути "усі факти виділення земельних ділянок під забудову".

"Варто переглянути рішення по ділянках, що не задіяні більш двох-трьох років, і, можливо, знову виставити їх на ринок для тих, хто сьогодні в силах будувати", - цитує газета міністра з посиланням на прес-службу Мінрегіонбуду.

Реклама:

Куйбіда відзначив також, що органи місцевого самоврядування повинні максимально спростити дозвільні процедури і сприяти учасникам будівельного ринку, "починаючи з виділення земельної ділянки і закінчуючи введенням об'єкта до експлуатації".

З простоєм виділених ділянок місцева влада намагалися боротися і раніше. Наприкінці 2006 долі голова комісії Київрада з питань земельних відносин Олексій Євлах розповідав "Комерсанту" про плани ввести диференційовану плату за нераціональне використання землі, якщо через два роки після її відводу будівництво не почате.

Він тоді пояснював, що забрати у власників невикористану землю Київрада не має права, а введення податку змусить забудовників визначитися - почати будівництво або продати ділянку.

Ініціатива Київради так і не була реалізована, але 16 вересня Верховна рада прийняла закон "Про внесення змін у деякі законодавчі акти України щодо сприяння будівництву", який припускає збільшення податку для власників ділянок, що простоюють.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: