Голова "Укравтодору" розповів, скільки коштуватиме проїзд платними дорогами

Середа, 7 листопада 2018, 17:50
 

Вартість проїзду концесійними дорогами в Україні не буде перевищувати 7 євроцентів за кілометр.

Про це в інтерв'ю Liga.net повідомив глава "Укравтодору" Славомір Новак.

"В Європі проїзд коштує мінімум 7 євроцентів (2,2 гривні) за кілометр. В Україні точно буде не дорожче", - зазначив він.

Першою концесійною дорогою в Україні стане траса Львів - Краковець, яка зв'яже Україну і Євросоюз. Будівництво цієї дороги обговорюється вже багато років. Її протяжність становитиме 84,4 км.

Реклама:

"До кінця року ми повністю завершимо перевірку всіх ділянок дороги і будемо мати всю необхідну документацію. Ми повинні бути впевнені, що пропонуємо інвестору. На початку 2019 року підготуємо звернення до Кабміну про оголошення конкурсу на концесію", - повідомив Новак.

Передбачається, що кошти інвестору будуть повернуті за рахунок збору плати за проїзд, а також плати за доступ і експлуатацію об'єктів дорожнього сервісу, придорожньої інфраструктури, розміщення реклами, логістичних центрів, сучасних ліній зв'язку вздовж дороги.

Орієнтовний термін будівництва дороги становитиме 4-5 років. Термін концесії повинен становити до 49 років.

Концесіонер буде відповідати за будівництво, утримання, ремонт чотирьохсмугової дороги, яка буде побудована за категорією 1-А. Орієнтовна швидкість руху становитиме 120 км/год.

За словами Новака, наразі немає великої кількості претендентів на концесію.

"Є кілька серйозних європейських компаній готових інвестувати. Думаю, в українських компаній не буде таких ресурсів. Хоча в Україні є кілька багатих людей. Якщо вони будуть зацікавлені, чому ні. Але я думаю, що все ж більше зацікавленості буде у європейських банків та інвесторів", - сказав Новак.

Міністр інфраструктури Володимир Омелян раніше заявляв, що вартість проїзду по платних дорогах в Україні може становити орієнтовно від 20 до 70 євроцентів або 6,63-23,19 гривні за кілометр.

Нагадаємо, в лютому Верховна Рада прийняла закон, який дозволяє передавати на умовах концесії дороги загального користування державного значення для будівництва і експлуатації.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: