Uber може продати бізнес в південно-східній Азії конкуренту

Субота, 10 березня 2018, 13:10
 

Uber Technologies Inc. домовилася про продаж основної частини операцій в південно-східній Азії своєму конкуренту в цьому регіоні - Grab Inc.

Про це пише газета The Wall Street Journal з посиланням на обізнані джерела, передає "Інтерфакс-Україна".

За словами джерел, в рамках підготовлюваної угоди Uber отримає приблизно 30% -ву частку в Grab.

Сторони продовжують працювати над умовами угоди, і в результаті частка Uber в Grab може виявитися менш значною, зазначило одне з джерел.

Реклама:

Угода може дещо послабити тиск на фінанси Uber на фоні планів головного виконавчого директора Uber Дари Хосровшахі провести IPO компанії в 2019 році.

У 2017 році компанія зафіксувала чистий збиток у 4,46 млрд доларів при виручці 7,36 млрд доларів.

Джерела зазначають, що Uber витрачала щорічно близько 200 млн доларів, прагнучи потіснити Grab і ще одного азіатського конкурента PT Go-Jek Indonesia, який недавно залучив фінансування в розмірі понад 1 млрд доларів.

В ході візиту в Нью-Делі минулого місяця Хосровшахі заявив, що компанія продовжить боротися за частку ринку в південно-східній Азії, незважаючи на великі збитки в цьому регіоні.

Раніше він повідомив, що Uber інвестувала сотні мільйонів доларів в регіон, відзначивши при цьому складність конкуренції з місцевими компаніями.

Згідно з оцінками Alphabet і сінгапурського держінвестфонду Temasek, обсяг ринку таксі південно-східній Азії до 2025 року збільшиться більш ніж в п'ять разів - до 13,1 млрд доларів у порівнянні з рівнем 2015 року (2,5 млрд доларів).

У той час як Uber зазнає труднощів у відносинах з регуляторами по всьому світу, Grab тісно працює з владою і краще розуміє місцеві звички.

Число активних клієнтів Grab в регіоні більше, ніж у Uber, свідчать дані аналітичної компанії App Annie.

Оцінки іншої компанії - Bain - також свідчать про те, що користувачі сервісів в південно-східній Азії воліють радше Grab, ніж Uber.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: