Facebook збільшила річний прибуток у 28 разів

Четвер, 30 січня 2014, 09:59

Компанія Facebook відзвітувала за результатами діяльності в IV кварталі: виручка за період з жовтня по грудень становила 2,59 млрд доларів, прибуток на акцію - 0,31 долара.

Про це пишуть "Весті.Економіка".

Тим самим показники перевершили очікування аналітиків: на Wall Street прогнозували збільшення доходів на 59% до 27 центів за акцію, збільшення виручки - на 47,6% до 2,34 млрд доларів.

Частка мобільної реклами, за прогнозами аналітиків, повинна скласти від 55% до 57% від загальної суми доходів.

Чистий прибуток за GAAP в IV кварталі 2013 зріс в 8 разів з 64 млн доларів до 523 млн доларів, або до 20 центів на одну акцію.

Виручка в 2013 році становила 7,87 млрд доларів у порівнянні з 5,08 млрд доларів рік тому.

Чистий прибуток по US GAAP за підсумками 2013 дорівнює 1,5 млрд доларів, що в 28 разів вище за показник річної давності в 53 млн доларів. Операційний прибуток компанії становив 2,8 млрд доларів проти 538 млн доларів в 2012 р.

Взятий раніше курс на перекидання зусиль у сектор мобільних гаджетів продовжує доводити свою спроможність. У звітному періоді на частку мобільної реклами припало близько 53% загальної рекламної виручки компанії, а за підсумками року соцмережа заробила на мобільній рекламі 3,15 млрд - приблизно 40% сукупної виручки.

За даними на кінець грудня, щомісяця мобільними сервісами Facebook користуються близько 945 млн осіб, що на 39% більше, ніж роком раніше. Щоденна аудиторія, що заходить на Facebook зі смартфона або планшета, оцінюється в середньому в 556 млн осіб, що на 49% перевищує показник минулого року.

Найбільша світова соцмережа вже другий квартал поспіль демонструє сильні показники по сегменту мобільної реклами: минулого кварталі виручка становила 2,02 млрд доларів (0,25 за акцію).

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!