Парламент Італії схвалив введення "податку Google"

Вівторок, 24 грудня 2013, 19:39

Депутати італійського парламенту проголосували за введення нового запобіжного заходу в податковому законодавстві країни.

Про це пишуть "Весті.Економіка".

Депутати італійського парламенту проголосували за введення нового запобіжного заходу  в податковому законодавстві країни. Законопроект був прийнятий в рамках бюджету Італії на 2014 рік.

Згідно з положеннями нового закону італійські компанії будуть зобов'язані купувати онлайнову рекламу у компаній, які зареєстровані в Італії.

Реклама:

"Податок Google" отримав свою назву завдяки практиці з використання легальних лазівок у податковому законодавстві країн з боку таких компаній, як Google, Apple, Amazon, Yahoo! і ряду інших великих корпорацій. Левова частка доходів корпорацій перекладається в країни або офшорні зони з низькими податковими ставками.

Це дозволяє компаніям "економити" величезні суми, замість того щоб виплачувати податки в тих країнах, в яких вони отримують прибуток від свого бізнесу.

Зокрема, Google продає рекламу компаніям через свій підрозділ в Ірландії. Даний підрозділ виплачує роялті (ліцензійні платежі) ще одному підрозділу Google в Ірландії, яке зареєстровано на Бермудських островах.

У 2012 році таким чином Google перевела близько 12 млрд доларів - велику частину від своїх прибутків від операцій у всьому світі - на Бермуди. Це дозволило компанії заощадити понад 2 млрд доларів на сплаті податків.

Один із засновників Google, Ерік Шмідт, вже зазначав, що "пишається легальними схемами оптимізації податкових виплат, які використовує Google".

Влада хоче домогтися збільшення податкових надходжень в умовах повільного економічного зростання і високого боргового навантаження. Однак корпорації не горять бажанням йти національним урядам назустріч у цьому питанні.

"Податок Google" , схвалений парламентом Італії, набирає чинності з 1 січня 2014 року.

Однак його майбутнє в світлі критики з боку наднаціональних утворень в Європі поки залишається неясним.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!