Виручка від цифрової реклами досягла 36 мільярдів

Середа, 17 квітня 2013, 12:16

Виручка від цифрової реклами досягла нового рекордного значення в 36,6 млрд доларів, що на 15% вище торішніх значень.

Про це йдеться у річному звіті компанії Interactive Advertising Bureau, пишуть "Вести економіка".

Згідно зі звітом, мобільні системи виявилися найбільш швидкозростаючою категорією, хоча і склали відносно невеликий відсоток від загальної виручки (9%). Мобільна реклама зібрала 3,4 млрд доларів прибутку. Для порівняння: у 2011 році сума виручки зросла на 149% і склала всього 1,6 млрд доларів.

Ці цифри узгоджуються і з проміжним звітом IAB, який показав, що загальне зростання виручки сповільнилося, в той час як мобільні пристрої, навпаки, виявилися на етапі зльоту.

У 2011 році загальна сума прибутку за цифрову рекламу зросла на 22%, йдеться в звіті.

"Ці рекордні цифри показують зміну парадигми, коли маркетологи починають усвідомлювати роль "безлічі екранів" у донесенні інформації до сьогоднішніх споживачів - повідомив у прес-релізі президент IAB генеральний директор Рендалл Ротенберг.

Мобільні пристрої переживають зліт завдяки своїй поширеності і здатності служити потужною цифровою панеллю управління, яка подорожує з вами з ранку і до пізнього вечора".

Ось як виручка від реклами представлена ​​в інших категоріях:

- цифрове відео зросло на 29% до 2,3 млрд доларів;

- пошукові системи зросли на 14,5% до 16,9 млрд. доларів;

- екранна реклама виросла всього на 9% до 12 млрд доларів.

У звіті також йдеться про те, що загальна виручка за IV квартал 2012 року дорівнює 9 млрд доларів, що на 14,9% більше, ніж в аналогічний період минулого року.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!