"Укрзалізниця" знову хоче підвищити тарифи

Четвер, 22 листопада 2012, 09:58

"Укрзалізниця" вдруге за останній рік намагається збільшити тарифи на вантажні залізничні перевезення.

Держмонополія направила в Мінінфраструктури пропозицію про підвищення тарифів на 12% в 2013 році, пише "Комерсант-Україна".

"Укрзалізниця" звернулася в Мінінфраструктури з пропозицією підвищити на 12,2% тарифи на вантажні залізничні перевезення з 1 січня 2013 року, повідомив 21 листопада начальник головного комерційного управління "Укрзалізниці" Юрій Меркулов.

За його словами, індексація дозволить держмонополії збільшити виручку на 3,6 млрд гривень у 2013 році.

Це вже друга за останній рік спроба "Укрзалізниці" переглянути діючі з 1 січня 2012 року тарифи.

"У 2012 році передбачалася індексація тарифів у розмірі 21%. Але Мінекономрозвитку і Мінфін заблокували її, через що в 2012 році "Укрзалізниця" недоотримає близько 2 млрд гривень", - уточнив Меркулов.

На його думку, подальше штучне стримування тарифів не дозволить провести необхідну модернізацію рухомого складу.

Проти ініціативи "Укрзалізниці" передбачувано виступили її найбільші клієнти.

"Залізничні тарифи займають значну частку у виробництві продукції гірничо-металургійного комплексу. В поточних умовах падіння попиту і цін на продукцію комплексу підвищення тарифів призведе до втрати конкурентоспроможності української продукції", - говорить віце-президент Української асоціації підприємств чорної металургії Сергій Грищенко.

"Ми не вітаємо плановане в 2013 році збільшення тарифів на вантажні перевезення залізничним транспортом", - відзначив директор з комерційної діяльності найбільшого в Україні енергохолдингу ДТЕК Андрій Фаворов.

Глава наглядової ради найбільшого в Україні виробника мінеральних добрив Ostchem Олександр Халін говорить, що в азотній хімії витрати на транспорт становлять близько 10%.

"Зрозуміло, що якщо збільшаться витрати на залізничний транспорт, то це тут же відіб'ється на кінцевій ціні добрив. Таким чином, погіршиться становище як мінімум двох галузей: аграрного сектора і хімії", - вважає він.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!