Одеський порт образився на Рудьковського

Середа, 21 лютого 2007, 10:45

Висновки комісії контрольно-ревізійного управління (КРУ) Міністерства транспорту та зв'язку в Одеському морському торговельному порту (ОМТП) є необґрунтованими.

Про це говориться в заяві ОМТП, розповсюдженій у вівторок, передає "Інтерфакс-Україна".

"З метою пошуку причин для заміни "неугодного" міністрові керівництва підприємства, у порт була спрямована комісія КРУ Мінтрансу. Робота комісії КРУ носила явно "замовлений" і вкрай упереджений характер", - говориться в повідомленні.

ОМТП спростовує звинувачення КРУ про недоодержання портом у 2006 році доходів у розмірі 103 млн. грн. і зниження доходів портового флоту в три рази в порівнянні з 2004 роком.

Згідно даних порту, доходи від роботи його флоту в минулому році збільшилися на 13% стосовно 2004 року і склали 96 млн. 200 тис. грн.

Заперечуючи інші висновки комісії, порт вказує, що перевіркою керував перший заступник начальника ОМТП по економічному розвитку та інвестиційній політиці Володимир Мельниченко, що був призначений на цю посаду за вказівкою міністра транспорту Миколи Рудьковського, а до цього працював у БТІ Чернігова.

"Протягом двох місяців роботи в порту Мельниченко зробив цілий ряд дій, спрямованих на дестабілізацію роботи державного підприємства з метою підготовки до його "рейдерского" захоплення шляхом впровадження в структуру керування", - говориться в повідомленні ОМТП.

На думку порту, у Минтранссвязи дане негласна вказівка не погоджувати жоден документ і договір, зв'язаний з діяльністю ОМТП.

"Замороженими" виявилися всі інвестиційні проекти Одеського порту, у тому числі будівництво транспортної естакади, і найважливіші для його роботи договору. Мельниченко, що курирує всі інвестиційні проекти, ховається на лікарняному", - відзначається в заяві.

ОМТП є найбільшим портом України. Минулого року він перевалив за 28 млн. тон вантажів, що на 4,3% більше, ніж у 2005 році. Очолює підприємство Микола Павлюк.

КРУ провело перевірку фінансово-господарської діяльності ОМТП у виконання наказу Мінтрансу від 27 грудня 2006 року. За підсумками перевірки КРУ запропонувало розробити план заходів для підвищення ефективності роботи порту, відшкодуванню нанесених збитків, а також розглянути питання про залучення винних до дисциплінарної відповідальності. Крім того Мінтранс передасть матеріали перевірки в Генпрокуратуру.


Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!