Публікації

Киян возитимуть на "зелених" таксі
"Моє дитинство пройшло на швидких авто, я працював на них, катався на них, я в захваті від потужності, яку дає бензин, але я зрозумів, що більше ніколи в житті не куплю машину на бензині. Майбутнє - за електромобілями".
Борги "фізикам" пробачатимуть?
"З моменту кризи в Україні на ліквідацію пішло більше десяти банків. Чи бодай один з них збанкрутував через проблеми із споживчим кредитуванням? Ні! Цей напрямок для них прибутковий". Хто ж тоді шахрай - людина чи банк?
Кияни в неоплатному боргу перед "Київенерго"
"Київенерго" не проти прямих угод, лише ставить умову: наявність будинкового лічильника теплової енергії на трубі з гарячою водою. Подейкують, що лічильники купили за рахунок міського бюджету і досі зберігають десь на складі.
Танці на "трубі"
Хто "сяде на трубу" - питання відкрите. Можливо, гешефт пообіцяють усім - і групі "Росукренерго", і "Сім'ї". Погано для них лиш те, що цей гешефт буде розподілятися на вулиці Намьоткіна в Москві, де стоїть гігантська будівля "Газпрому". (Рос.)
Рамка для бюджету
Представники місцевого самоврядування іскрилися ідеями щодо посилення фінансової незалежності, однак уряд їх не підтримав. Він обмежився обіцянкою "оптимізувати" мережі бюджетних установ, які утримуються місцевими громадами.
Арбузов заробить на відшкодуванні ПДВ?
Міністерство фінансів пропонує випустити фінансові векселі на 17 млрд грн, щоб ними погасити борги з ПДВ. Але паралельно воно пропонує, щоб ці папери купувалися за схемами факторингу та РЕПО. Дуже схоже на те, що можливість купувати облігації отримають привілейовані структури.
Хто кого годує в Україні
Жоден регіон, крім Києва, не може сам утримувати своїх пенсіонерів. У Донецькій області, щоб прогодувати місцевих пенсіонерів, кожен працюючий донеччанин повинен щомісяця платити в Пенсійний фонд 1 037 грн. Насправді ж "соціальні" нарахування на зарплату там становили 645 грн.
Металурги записалися в бідні родичі
Металургійні комбінати просять відшкодувати їм борги з податку на додану вартість, а також дати пільги з ПДВ та мит. Вони хочуть скоротити витрати на екологію і просять державу допомогти їм продавати більше металу в України. Уряд майже погодився з цими вимогами, хоча йти назустріч металургійним олігархам не варто. (Рос.)
Чи відбудеться "сланцева революція"
Угода передбачає більш ніж комфортні умови для того, щоб Shell нікуди не поспішала. Хоча, здавалося б, Україна повинна її квапити, адже існують кабальні газові умови. Отже, щось тут не складається, і вчергове можна припустити, що перші особи держави роблять все, щоб якомога довше купувати дорогий російський газ.
Шкідництво
Державні порти завжди були курками, що несуть золоті яйця для держбюджету. Однак нинішня влада робить усе для того, щоби ці яйця опинилися у приватних кишенях. Прийнятий закон про порти цьому посприяє. (Рос.)
Хто з’їсть білоруський пиріг?
Коли ринок був захищений митами - власники НПЗ були задоволені. Тому найбільш реальна стратегія використання НПЗ була – витискай усе до останнього. Всім здавалося, що момент "останнього" ніколи не настане. Але цей момент прийшов і в країні є надлишок нафтопереробних потужностей, які насправді нікому не потрібні.
Кіпрський землетрус
"Різниця між вчинками Швейцарії та Кіпру: Швейцарія видала інформацію, а Кіпр лізе в кишеню". Грубо кажучи, відібравши відсотки, Кіпр пішов би проти всіх "понять". А це загрожувало б усій "офшорній системі" світу.
Скільки коштує держава
Відсторонення громадян від держбюджету має чітку причину: 90% українців ніколи самі не платили податки. Більше того, люди вважають, що бюджет - це гроші олігархів і підприємств. Насправді ж дві третини казни - це податки простих людей.
У "Сім'ї" з'явилися "незгодні"
Поки точилася публічна війна щодо права збирати Єдиний соцвнесок та проводити економічні розслідування, існувала третя лінія атаки майбутнього Міндоходів. СБУ та МВС намагалися заблокувати передачу митниці до складу міністерства. Правда, Янукович не дослухався до цієї групи "сімейних".
Радник голови "Укравтодору": на ремонт усіх доріг треба півтрильйона
"Щодо траси Київ - Одеса були десятки кримінальних справ. Насамперед, стосовно аерофотозйомки. Це задум колишніх керівників Мінтрансу. Гроші зайшли в "Укравтодор" на десять хвилин - і пішли на допомогу залізниці". (Рос.)
Скільки коштує обличчя Арбузова
Обкладинка "Бізнесу" та інших видань з обличчям Арбузова в кінці лютого заповнила 1740 рекламних поверхонь. Відразу два джерела розповіли ЕП, що на останню компанію були витрачені 12 млн грн, хоча реальна її вартість могла бути набагато меншою - близько 1,5 млн грн.