Найбільші банки США вирішили відмовитися від голосової пошти

Середа, 3 червня 2015, 14:57

Найбільші банки США, включаючи JPMorgan, Citigroup і Bank of America, обмежують використання співробітниками голосової пошти або повністю відмовляються від цієї послуги.

Про це передає "Інтерфакс" з посиланням на The Wall Street Journal.

За даними інформованих джерел, подібні рішення приймаються в рамках програм скорочення витрат і боротьби із забрудненням навколишнього середовища.

Керівники банків схиляються до думки, що телефони - дорога і непотрібна спадщина минулого в новому світі, де домінує обмін електронними листами і миттєвими повідомленнями.

"Ми усвідомили, що зараз майже ніхто вже не користується голосовою поштою. У кишені кожного з нас лежить який-небудь пристрій, що забезпечує доступ до текстових повідомлень, електронної пошти або телефонного зв'язку", - заявив керівник одного з підрозділів JPMorgan Гордон Сміт.

За його словами, його підрозділ витрачає на голосову пошту для стаціонарного телефонного зв'язку 120 доларів на рік на кожного співробітника з приблизно 135,9 тис. чоловік.

JPMorgan в найближчі місяці позбавить доступу до голосової пошти десятки тисяч своїх співробітників, стверджують джерела WSJ. Якщо співробітник недоступний, той хто дзвонить почує повідомлення (однакове практично у всіх випадках).

"Ви подзвонили в JPMorgan Chase. В даний час співробітник, з яким ви намагаєтеся зв'язатися, не може відповісти на ваш виклик. Спробуйте передзвонити пізніше".

Citi переглядає підхід до використання цієї послуги і для багатьох посад може відмовитися від неї повністю. Bank of America також вживає аналогічних заходів.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!