Думка експерта: Банки будуть робити ставку на залучення депозитів для юросіб

Вівторок, 20 травня 2014, 15:24

Розвиток ринку депозитів протягом найближчих двох кварталів будуть визначати умови депозитних програм для підприємств, а також індивідуальні програми для середнього та великого бізнесу.

Таку думку висловив голова правління ПАТ "Укрінбанк" Андрій Жуков.

За його словами, поточний стан справ на банківському ринку сприяє тому, щоб в осяжному майбутньому збільшити приплив коштів юросіб в банківську систему.

На думку банкіра, в першу чергу фінансові установи будуть орієнтуватися на бізнес, який через соціально-економічної ситуації відклав заплановані інвестиції, але при цьому вже акумулював для них кошти.

Реклама:

Жуков також додав, що на програми лояльності можуть розраховувати, перш за все, експортери та імпортери, оскільки у них більше можливостей розміщувати на рахунках валютні кошти.

"Другим за важливістю буде активне залучення на обслуговування поточних рахунків підприємств. Для абсолютної більшості бізнесів сьогодні важливе навіть не своєчасне проходження платежів, а хоча б сам факт їх проходження", - зазначив Жуков.

"Одиничні банки можуть запропонувати проходження транзакцій за вже звичну в докризовий час одну добу. Цей же фактор буде впливати на перерозподіл ринку зарплатних проектів, оскільки затримки їх виплат з вини банку сьогодні не цікаві жодному підприємству", - додав він.

Що стосується депозитних продуктів для фізичних осіб, то, за словами банкіра, фінустанови будуть працювати на поступове зниження депозитних ставок, роблячи упор на надійності.

"Чим більш жорстко діятиме регулятор щодо проблемних банків, тим раніше завищений відсоток за вкладом перетвориться на клеймо ненадійності. Перший порив угнатися за рівнем девальвації гривні і компенсувати його через гривневі ставки вже пройшов. Зараз вкладникам важливо зберегти кошти, а не збільшувати ризики, розраховуючи на високу прибутковість", - вважає голова правління "Укрінбанку".

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!