Продавцям порадили повернутися до продажів

Четвер, 7 травня 2009, 13:52

За останні роки динаміка розвитку ринку була така, що продавці перетворилися на приймачів замовлень: клієнти самі постійно дзвонили і замовляли.

Тому основна вимога до продавців сьогодні - це повернутися до продажу.

Таку думку висловив фахівець в області побудови ефективних продажів на ринку В2В Максим Голубєв у коментарі агентству "ЛІГАБізнесІнформ".

За його словами, на сьогодні кросс-продажі / повторні продажі - це лише частина роботи менеджера. Потрібно згадати про головну частину - залучення нових клієнтів.

Реклама:

"Причому це залучення повинно базуватися не на маркетинговому впливі (рекламі), хоча цим нехтувати теж не варто, а на активних дзвінках менеджерів новим потенційним клієнтам. І це теж має бути системно", - відзначив експерт.

Голубєв підкреслив, що тільки системні продажі дозволяють "клонувати" бізнес в інших містах, збільшувати обороти.

"Тільки система дозволяє швидко виправляти помилки в якості. Тільки система дозволяє швидко вносити коректування і розвиватися", - упевнений він.

При цьому, за словами експерта, не так уже й важливо, який інструмент використовується для управління системою продажів.

"Хтось для управління системою продажів використовує таблиці Excel (аналог ручного управління системою), ми використовуємо повністю автоматизовану CRM систему з управління продажами. Але система повинна бути в будь-якому випадку. Без системи сьогодні говорити про розвиток продажу, я думаю, не доводиться", - додав він.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: