Через витоки інформації компанії по всьому світу втратили 36,9 мільярда

Середа, 9 вересня 2015, 12:55

У першій половині 2015 кількість витоків інформації в компаніях по всьому світу виросла на 10%, до 888 випадків.

Про це йдеться в дослідженні компанії Gemaltо, пише РБК.

У першій половині 2015 компанії по всьому світу допустили 888 витоків інформації, в результаті чого втратили 245,5 млн записів, випливає зі звіту Breach Level Index компанії Gemalto, яка займається цифровою безпекою.

Крім того, із звіту випливає, що збиток, який понесли організації, становив 36,9 млрд доларів.

Реклама:

Число витоків виросло на 10% в порівнянні з першою половиною 2014 року, коли їх було 803. При цьому кількість загублених записів скоротилося на 40% з 415 млн штук.

За даними Gemalto, на десять найсерйозніших витоків за звітний період припадає 82% втрачених даних.

Причину витоків автори дослідження вбачають у тому, що компанії покладаються на застарілу стратегію захисту інформації, ефективну кілька років тому.

Компанії повинні приділяти увагу контролю доступу до корпоративної інформації та аутентифікації користувачів, шифрування всіх конфіденційних даних та зберігання ключів шифрування, вважають в Gemalto.

За даними дослідницької компанії IDC, організації у всьому світі витратили на інформаційну безпеку 32,6 млрд доларів, з яких 20,2 млрд доларів вклали в системи для захисту від витоків.

Найбільші втрати за цей період зазнала американська медична страхова компанія Anthem Insurance.

У Росії в першій половині 2015 року фахівці Gemalto зафіксували всього два витоки даних.

При цьому лише один увійшдо топ-5 найбільш серйозних. Так, у січні в інтернеті з'явилася інформація про продаж особистих даних 20 млн користувачів російського інтернет-сервісу для знайомств Topface. Цей випадок витоку Gemalto оцінила в 9,2 бала.

Засновник Topface Дмитро Філатов стверджує, що витік даних не завдала компанії будь-якого фінансового збитку.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!