50% споживаного в Україні м'яса становить курятина - УКАБ

Вівторок, 24 березня 2015, 15:33

Частка курятини у структурі споживання м’яса українцями досягла майже 50%.

Про це йдеться у повідомленні асоціації "Український клуб аграрного бізнесу".

Як зазначається, за перші два місяці 2015 року пропозиція м’яса для потреб внутрішнього ринку в Україні скоротилась на 3% порівняно з показниками попереднього року, й становила 379,4 тисяч тонн. Зменшилась саме пропозиція свинини та яловичини, а курятини - зросла.

"Внаслідок стрімкого скорочення імпорту пропозиція свинини на внутрішньому ринку в цьому році зменшилась на 7%. Значно знизилось вітчизняне виробництво яловичини і телятини, внаслідок чого пропозиція цього виду м’яса скоротилась на 4%,  а фонд його споживання - на 6 % до 37,4 тисяч тонн", - йдеться у повідомленні.

Реклама:

У перс-службі повідомили, що обсяги виробництва м’яса птиці в Україні цього року теж зменшились, проте разом з цим спостерігалось стрімке падіння його експорту - на 31% порівняно з показниками попереднього року.

"Це пов’язано зі зростанням внутрішнього попиту на курятину, а також з проблемами транзиту української продукції через територію РФ. Таким чином, фонд споживання м’яса птиці зріс на 2% і становив майже 181,6 тисяч тонн, а частка курятини у структурі споживання м’яса українцями досягла майже 50%", - йдеться у прес-релізі.

"Зміна структури споживання м’яса у сторону дешевшого виду є логічним наслідком  зменшення реальних доходів населення. У майбутньому очікується активізація попиту на дешевші види м’яса та ковбасних виробів", - повідомила експерт аграрних ринків УКАБ Аліна Жарко.

Вона зазначила, що їх собівартість також зросте внаслідок здорожчання ресурсів та введення імпортних мит.

"У такій складній ситуації важливо зберегти потенціал всього тваринництва України, забезпечивши агровиробникам комфортні умови роботи, адже після кризи попит на м’ясо відновиться, а наростити поголів’я відповідно до потреб буде досить складно", - підсумувала Жарко.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: