Розмитнення авіапального подорожчає майже усемеро

Понеділок, 23 квітня 2012, 10:37

Держмитслужба змінила класифікацію авіапалива, що імпортується в Україну.

Про це пише газета "Комерсант-Україна" із посиланням на інформацію найбільшого постачальника авіагасу - "ТНК-ВР Коммерс".

Компанія посилається на рішення Східної митниці Державної митної служби від 3 квітня, згідно з якими авіагас, який досі класифікувався як "Паливо для реактивних двигунів ТС-1 і РТ (коди - 2710117000 та 2710192100)", тепер повинен оформлятися як "Легкий дистилят - бензин спеціальний: Паливо для реактивних двигунів ТС-1 (2710112500)".

Це рішення збільшує ставку акцизу на імпортне паливо з 30 євро до 198 євро за тонну, уточнили у компанії.

Реклама:

Начальник управління адміністрування митних платежів Держмитниці Віталій Зварич уточнив виданню, що рішення було прийняте після спеціального дослідження палива, проведеного в лабораторії Східної митниці.

"Аналіз палива показав, що за своїми характеристиками воно ближче до спеціального бензину", - зазначив він.

За законом Держмитслужба має право приймати таке рішення, нагадує Зварич.

"Те, що досі ми відносили це паливо до іншого виду, - було нашою недопрацюванням", - додав він.

Як відомо, нині авіапаливо в Україну ввозять два основні постачальники - "ТНК-ВР-Авіа" (паливо "Рязанської нафтопереробної компанії" і "Славнефть-Ярославнефтеоргсінтез") і "Лукава Ойл" (паливо Волгоградського НПЗ).

Єдиним виробником авіагасу в країні є Кременчуцький НПЗ, який контролюється структурами групи "Приват").

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!