У серці Києва заборонять зовнішню рекламу

П'ятниця, 7 вересня 2007, 13:09

Київська влада вводить мораторій на установку нових конструкцій зовнішньої реклами в центрі міста.

Про ухвалення такого рішення заявив начальник Головного управління з питань реклами Сергій Череп.

За його словами, управління вже підготувало проект розпорядження Київської міської держадміністрації і він проходить процедуру узгодження.

Дане рішення у відомстві пояснюють перенасиченням центра Києва зовнішньою рекламою.

Реклама:

Череп зазначив, що заборона діятиме до затвердження "Концепції розміщення об'єктів зовнішньої реклами", яку планується розробити до грудня.

За інформацією учасників ринку, на центральних вулицях Києва розміщено близько 35% усіх рекламних площин міста – близько 2,5 тис. На їхню частку припадає близько $13,5 млн. річного виторгу агентств.

Найбільша кількість площин належить компаніям "Українська реклама", "Луверс", "Екосвіт", BigBoard і Poster, зазначає видання.

Учасники ринку введення мораторію пояснюють способом боротьби з компанією "Етикетка", яку пов'язують із першим заступником голови КМДА Анатолієм Голубченком. Цього року, за їхніми словами, ця компанія стала єдиною, хто отримав гарні місця в центрі міста.

"Ситуація, коли конструкції в найкращих місцях ставить лиш "Етикетка", - ненормальна. Їхні площини були встановлені на площі Слави, Європейської площі і біля стадіону "Динамо", - стверджує гендиректор компанії "Луверс", депутат Київради Олександр Нощенко.

За його словами, пропозиція ввести мораторій на установку нових конструкцій у минулу середу розглядалася на нараді в першого заступника голови КМДА Дениса Баса і була підтримана п'ятіркою найбільших операторів ринку.

Сам Голубченко інформацію про свою причетність до компанії "Етикетка" спростував. "Я не володію жодною з компаній із розміщення зовнішньої реклами", - заявив він.

На думку директора "Європлакат-Україна" Олександра Метлушка, введення мораторію вигідне, насамперед, найбільшим гравцям, які мають площини в центральній частині міста.

"Більше за всіх "Етикетка" заважала "Екосвіту" (за словами учасників ринку, власник – депутат Київради Євген Шаломеєв), що веде переговори про продаж і стрімко нарощує власну сітку площин", - зазначає він.

На думку Метлушка, із уведенням мораторію боротьба за центр міста не скінчиться, а "під кінець року в багатьох операторів закінчаться терміни дії дозволів" і "немає гарантії, що усі вони будуть продовжені".

Коммерсант-Украина

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!