Coca-Сola зупиняє виробництво 200 брендів зі свого портфелю 

П'ятниця, 23 жовтня 2020, 21:10
 

Компанія Coca-Cola надалі не вироблятиме продукцію половини своїх брендів, аби зосередитися на більш прибуткових напрямках.

Про це повідомляє CNN.

У компанії вказують на значну різницю між успішними брендами та такими, що потребують постійної підтримки - разом останні складають лише близько 2% загального прибутку. Натомість, скорочення портфелю дає можливість активніше просувати перспективні бренди та основні продукти на кшталт Coca-Cola Zero Sugar.

Наразі повний список брендів, що зупинять виробництво, невідомий. Проте потенційно скорочення відбудуться серед категорії мінеральних та спортивних напоїв. Зокрема, саме цей ринок скоротився на 11% у третій чверті 2020 року. 

Через пандемію прибутки Coca-Сola впали на 9%, тобто на $8,7 мільярдів. 

Читайте також: Coca-Сola — більше, ніж бізнес. Вплив компанії на економіку і суспільство України

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!