BBC, L'Oreal і Audi відмовилися від реклами на YouTube

Понеділок, 20 березня 2017, 16:58

Цілий ряд великих компаній-рекламодавців призупинили розміщення реклами в Google і на YouTube, оскільки їх оголошення показувалися разом з екстремістськими відеороликами.

Про це з посиланням на Financial Times передає "Інтерфакс".

Раніше про це рішення оголосили міжнародне медійне агентство Havas, мовна корпорація BBC, банки HSBC і Lloyds, косметична компанія L'Oreal і автомобілебудівний концерн Audi. У понеділок до цієї групи приєднався британський рітейлер Marks&Spencer.

Крім того, цілий ряд компаній зараз обговорює відмову від реклами на YouTube. Уряд Великобританії також припинив розміщення реклами в рамках відеохостингу до тих пір, поки проблема не буде вирішена.

Реклама:

Як раніше писала The Times, рекламні оголошення МВС Великобританії, BBC, Транспортного управління Лондона (TfL) розміщувалися разом з відеороликами, що розпалюють ненависть і гомофобію. Компанія Google, якій належить YouTube, вже принесла офіційні вибачення, пообіцявши змінити технологію і правила розміщення реклами, щоб розширити права і можливості рекламодавців з управління контентом.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: