Канадська компанія Mobify купила український стартап Jeapie

Понеділок, 23 листопада 2015, 08:52

Український сервіс мобільного маркетингу Jeapie куплений канадською компанією Mobify.

Про це пише AIN.UA.

Як повідомляється, сума угоди не розкривається, але відомо, що мова йде про семизначні цифри. В якості альтернативи стартап розглядав раунд Seed/A.

Стартап буде поглинений Mobify, яка займається рішеннями в області мобільного e-commerce для рітейлерів Північної Америки, Великобританії, Японії та інших країн.

Основний офіс Mobify розташований у Ванкувері, в її штаті - близько сотні співробітників.

Засновники в найближчі дні виїдуть до Ванкувера, де будуть працювати над інтеграцією продуктів, а розробники і команда маркетингу залишиться в Україні.

Це - перша угода щодо виходу з портфельної компанії фонду GrowthUP+, заснованого восени 2013 року партнерами Денисом Довгополим і Миколою Савіним, пише видання.

"У рамках нашого партнерства з Digital Future в 2014 році ми запропонували їм проінвестувати Jeapie. Разом з інвестицією Jeapie отримали доступ до клієнтів, каналів і додаткової технічної експертизи. За цей час вони створили технологію світового рівня і їм стало тісно в Україні. Ми раді за хлопців, плюс це наш перший формальний екзит фонду", - розповідає про угоду Денис Довгополий, керуючий директор GrowthUP Group.

Jeapie - це сервіс доставки мобільних push-повідомлень. Для компаній, які поки не мають мобільних додатків, але вже хочуть економити на SMS-розсилках, Jeapie надає конструктор додатків для прийому повідомлень.

Для тих же, у кого є існуючі мобільні додатки, Jeapie пропонує програмну бібліотеку (SDK) для впровадження "розумних" повідомлень з кросплатформенною доставкою, статистикою розсилок, сегментацією аудиторії і візуальним конструктором повідомлень.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua