Думка експерта: Новий закон звузив розповсюдження реклами сигарет

Понеділок, 1 жовтня 2012, 19:22 -

Закон щодо реклами, спонсорства та стимулювання продажу тютюнових виробів звузив сферу розповсюдження реклами тютюнових виробів.

Про це заявила адвокат, партнер ЮК "Закон Перемоги" Марина Саєнко, нагадавши, що закон набув чинності 16 вересня 2012 року.

"Новоприйнятий закон значно звузив сферу розповсюдження реклами тютюнових виробів, ввів заборону їх спонсорства, а також встановив адміністративну відповідальність і суворі фінансові санкції за порушення вимог законодавства про заборону реклами тютюну", - зазначила юрист.

За її словами, відтепер буде повністю заборонена масова реклама сигарет:

Реклама:

- у місцях їхнього продажу (за виключенням 1 плаката на місце торгівлі розміром не більше 40 х 30 см з інформацією про наявний асортимент та ціни на цигарки);

- у друкованих засобах масової інформації (у тому числі в спеціалізованих виданнях тютюнової галузі);

- у місцях проведення масових заходів політичного, освітнього, релігійного, спортивного характеру та розважальних заходів, призначених для неповнолітніх осіб;

- у глобальній мережі Інтернет (крім сайтів для повнолітніх, обов язковою умовою доступу до яких є попередня ідентифікація віку користувачів);

- на телебаченні (у тому числі кабельному, супутниковому, IP-телебаченні, онлайн-телебаченні, мобільному та цифровому ефірному телебаченні);

- у виданнях для організації дозвілля, відпочинку та спорту, наукових, науково-популярних, навчальних, громадсько-політичних, довідкових, а також літературно-художніх виданнях.

"Уваги заслуговує нововведення про заборону спонсорства телепередач, радіопередач, концертів, спортивних та інших заходів з використанням знаків для товарів, під якими випускаються тютюнові вироби", - повідомила Саєнко.

Юрист пояснила, що встановлено також заборону на проведення інформаційних кампаній та заходів для населення за прямої або опосередкованої фінансової підтримки виробників сигарет.

"Законом також запроваджена адміністративна відповідальність за порушення заборони щодо реклами, стимулювання продажу і спонсорства тютюнових виробів", - підкреслила експерт.

За її словами, порушення встановлених законодавством вимог щодо заборони реклами та спонсорства тютюнових виробів передбачає відповідальність за:

1) рекламування тютюнових виробів з порушенням вимог чинного законодавства про рекламу;

2) рекламування товарів чи послуг, що не пов язані з тютюновими виробами та містять зображення або процес паління тютюну;

3) спонсорування будь-яких заходів з використанням торговельних марок та інших об єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби, з порушенням вимог чинного законодавства про рекламу.

"При цьому санкція зазначеної статті передбачає накладення штрафу в розмірі від 5 до 350 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 85 до 5950 гривень)", - підсумувала юрист.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: