Акції Groupon подешевшали майже на чверть

Вівторок, 14 серпня 2012, 11:57

Цінні папери оператора знижкових сайтів Groupon на торгах в Нью-Йорку в понеділок впали в ціні на 21% - до 5,95 долара за акцію.

Як передає CyberSecurity, це сталося після того, як компанія оголосила квартальні підсумки, які виявилися значно нижчими за очікування на тлі істотного просідання продажів компанії на європейському ринку, де споживча активність на тлі боргової кризи знижена.

До публікації квартальних даних акції росли в ціні на 1,5% до - 7,55 долара.

Всього з моменту листопадового IPO папери компанії впали в ціні на 63%, а ринкова капіталізація компанії скоротилася до 4,88 млрд доларів, тоді як півтора роки тому Google пропонувала купити Groupon за 6 млрд доларів.

Реклама:

Згідно з даними Groupon, у другому кварталі 2012 року її продажі зросли на 45% - до 568,3 млн доларів, проти 575,3 млн доларів, очікуваних аналітиками.

Операційний прибуток компанії склав 8 центів на акцію, однак у цей показник також включені разводненний 4 центи на акцію від володіння Groupon бізнесом у Китаї.

Аналітики очікували прибуток Groupon на рівні 3 центів на акцію.

Міжнародні продажі компанії, на частку яких припадає більше половини продажів Groupon, були зрізані слабкістю в європейській економіці, визнав фіндиректор Groupon Джейсон Чайлд.

Аналітики кажуть, що інтернет-компанії стає все важче знаходити нові ринки і підтримувати тренд зростання, оскільки споживачам вже набридла сама концепція щоденних знижкових купонів.

Аналітик Ascendiant Capital Markets Едвард Ву каже, що на Groupon все більший тиск чинить глобальна економіка і оператор стає все більше схильний до коливань курсів світових валют, а вони далеко не завжди виявляються вигідні Groupon.

За підсумками другого кварталу 2012 року чистий прибуток компанії склав 28,4 млн доларів, або 4 центи на акцію, проти чистого збитку в 107,4 млн доларів роком раніше.

Міжнародна виручка компанії виросла на 31% - до 308,2 млн доларів.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!