Google+ програє Facebook не лише по аудиторії

Вівторок, 28 лютого 2012, 15:04

Слова гендиректора Google Ларрі Пейджа про те, що соціальна мережа Google + активно тіснить конкурентів, придбавши понад 90 млн користувачів менш ніж за рік, не відображають справжнього стану справ.

Про це пише The Wall Street Journal, передають "Ведомости".

Google + - це віртуальне місто-привид в порівнянні з Facebook.

З вересня по січень користувачі проводили в Google + в середньому три хвилини на місяць, а в Facebook - від шести до восьми годин.

Реклама:

Як показує дослідження компанії comScore, після реєстрації користувачі практично не відвідують нову мережу (проте, дані не включають мобільний інтернет).

Причина недостатньої популярності Google + криється у відсутності "власного обличчя": вона мало чим відрізняється від Facebook.

Оригінальної функції "Hangouts", що дозволяє проводити відеоконференції за участю 10 осіб, явно недостатньо, щоб переманити аудиторію більш удачливого конкурента, яка налічує 845 млн активних користувачів.

"В даний момент чергова соціальна мережа просто нікому не потрібна. Google не доніс до користувачів Facebook, в чому полягають переваги Google +", - вважає Брайан Соліс, аналітик Altimeter Group.

Керівництво Google не згідно з цими висновками.

За словами офіційного представника компанії, дані comScore "сильно занижені".

Віце-президент по продуктах Бредлі Хоровіц підкреслив в інтерв'ю, що Google + росте по всім значущим параметрам.

Google сподівається з часом скоротити розрив з Facebook - зокрема, за рахунок нових додатків.

Тим не менш, деякі з ключових партнерів Google + б'ють тривогу.

Так, компанія Zynga Inc., що розробляє онлайн-ігри для соцмереж, незадоволена просуванням своєї продукції на платформі Google +.

На Facebook в "Zynga Poker" грають уже 33,2 млн чоловік (дані надані фірмою AppData.com).

Хоча Google поки не розміщує рекламу у своїй соціальній мережі, деякі бренд-менеджери вже випробували Google + - і розчарувалися.

Катерина Уолтер з Intel Corp. розповіла, що 360 тис користувачів Google + підписалися на новини від найбільшого виробника мікропроцесорів, проте відгуку від них поки не надходить.

На Facebook в Intel дев'ять мільйонів "друзів", і багато з них обмінюються коментарями.

Як відзначає Девід Коен, виконавчий віце-президент Universal McCann, Google + "поки не вдається домогтися такого ж резонансу, як Facebook, Twitter чи навіть Pinterest".

Багато мешканців Силіконової долини віддають належне завзятості Google.

Компанія не поскупилася на просування Google +.

Так, реклама за участю популярного "Маппет-шоу" була показана під час трансляції церемонії "Оскар".

Керівництво Google сподівається, що витрати окупляться.

Соціальна мережа надасть доступ до особистих даних користувачів, якими можна буде скористатися в рекламних цілях.

Полювати за покупцем на просторах Google рекламодавцям набагато складніше.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: