Українці продовжують "мобілізацію"

Понеділок, 25 лютого 2008, 14:01

Кількість користувачів мобільного зв'язку у четвертому кварталі 2007 року сягнула 64% населення України віком від 16 років, фіксованого зв'язку - 53%, інтернету - 12%, що дорівнює 6,3 млн осіб.

Про це свідчать результати регулярного дослідження ринків телекомунікаційних послуг, яке здійснює компанія GfK Ukraine.

Молоді верстви населення користуються мобільним зв'язком значно активніше, ніж старше покоління.

Послугами фіксованого зв'язку вдома більше користуються мешканці великих міст. У містах із населенням понад 500 тис. осіб 70% мають удома стаціонарний телефон.

Реклама:

Майже не відстають від них мешканці міст із населенням від 100 до 500 тис., де 67% мають удома стаціонарний телефон. Найменше покриття фіксованого зв'язку спостерігається в селах. Тут тільки 32% населення користується вдома стаціонарним телефоном.

Цікавим є той факт, що більшість людей (55%), які не мають удома звичайного телефону, вже встигли підключитися до послуг мобільного зв'язку.

Більшість населення віком від 16 років користується принаймні одним із типів телефонного зв'язку (79%). Обома видами користуються 38%. Серед користувачів послуг тільки одного з видів зв'язку більше тих, що користуються тільки мобільним.

Частка регулярних користувачів інтернету залишається на досить низькому рівні. Тільки 12% населення України віком старших за 16 років заходили до мережі протягом четвертого кварталу 2007 року бодай раз на чотири тижні.

У сегменті активних споживачів телекомунікаційних послуг більше чоловіків (58%), це переважно люди молодші 40 років (68%), мешканці міст із населенням понад 100 тис. осіб (74%).

Найбільшу питому вагу серед активних споживачів мають працюючі люди (76%), 62% працюють за наймом. Проте тільки 29% активних користувачів користуються інтернетом ще й на роботі, 16% вважають доступ на роботі своїм основним місцем доступу до мережі.

Також вагому роль відіграють студенти, які становлять 15% усіх активних споживачів. Утім, для них нехарактерно користуватися інтернетом в університеті.

Найпоширенішими цілями використання інтернету є спілкування та пошук інформації. Однак для активних споживачів характернішим є перегляд новин (32% до 16% в інших користувачів) та розважальних сайтів (30% до 17%).

Активні користувачі витрачають на телекомунікаційні послуги значно більше, ніж усі інші. Близько половини представників цієї групи витрачають на всі телекомунікаційні послуги разом від 100 до 200 грн на місяць, тільки 17% витрачають до 100 грн.

Опитування населення проводилося методом інтерв'ю в три етапи: з 10-го до 30 жовтня, з 10-го до 30 листопада та з 1-го до 20 грудня 2007 року. Загальна вибірка опитування становить 3000 респондентів.

УП

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!