"Хортиця" вимагає повної заборони реклами алкоголю

Вівторок, 18 вересня 2007, 12:50

Власник торгової марки Хортиця Євгеній Черняк вважає за необхідне повністю заборонити рекламу алкогольної продукції, зокрема пива та слабоалкогольних напоїв, а також торгових марок, під якими проводиться алкогольна продукція.

Про це він сказав на прес-конференції в Одесі.

"Хочу офіційно заявити, що позиція торгової марки Хортиця в Україні - повністю заборонити алкогольну рекламу. Ми зараз збираємося виступити з такою ініціативою", - сказав він.

При цьому він підкреслив, що така реклама повинна бути заборонена на всіх рекламних носіях, уточнивши також, що ця заборона повинна стосуватися не тільки міцного алкоголю, але й пива, а також слабоалкогольних напоїв.

При цьому він наголосив на необхідності заборони не тільки реклами алкоголю, але й реклами іншої продукції, яка випускається під тими ж торговими марками, під якими й алкогольна продукція.

"Однозначно, щоб не було просто заборони алкоголю, а під алкогольними торговими марками випускалася й рекламувалася інша продукція ", - підкреслив він.

На думку Черняка, великі виробники алкоголю підтримають цю ініціативу.

"Гірше буде всім, і ми до цього готові. Але всі будуть поставлені в рівні умови", - сказав при цьому власник Хортиці.

Голова ради директорів групи компаній Союз-Віктан Андрій Охлопков сказав, що наразі на рівні Асоціації Союз оптовиків і виробників алкоголю й тютюну (СОВАТ) ніяких переговорів про ініціативи із заборони реклами алкоголю не ведуться.

"До нас із цього питання поки ніхто не звертався", - сказав він.

"Українські новини"

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!