Цукерки Порошенка хочуть до Європи

П'ятниця, 8 грудня 2006, 15:46

Кондитерська корпорація Roshen думає завоювати європейський ринок на 100%.

Про це повідомив керівник корпорації В'ячеслав Москалевський у ході візиту литовських ЗМІ до України.

Зокрема, Москалевський зазначив, що раніше придбана фабрика в Литві стане базою для просування української кондитерської продукції до Євросоюзу, "тим більше, що практика довела нашу конкурентоспроможність на світовому ринку".

"До найближчих планів Roshen входить проведення реконструкції виробництва фабрики, підвищення продуктивності праці та збільшення виходу готової продукції від 100 до 300 тон на місяць", - зазначив керівник корпорації.

Реклама:

Він також зазначив, що українських фахівців для роботи на литовській фабриці Roshen вивозити не буде.

"Наше завдання сьогодні - зібрати команду литовських професіоналів, які стали би провідниками політики компанії на фабриці і у Литві", - зазначив Москалевський.

На питання, яку частку європейського ринку хоче завоювати корпорація, керівник корпорації сказав: "100%, адже в українських насолод дійсно відмінний смак, а брати європейців будемо стабільною якістю і наполегливістю".

Раніше Roshen придбала в Литві кондитерську фабрику Klaipedos konditerija, вартість якої складає порядку 20 млн. дол.

Корпорація Roshen є дочірнім підприємством концерну "Укрпромінвест" народного депутата Петра Порошенка. Компанія займає близько 25% українського ринку виробників кондитерських виробів. Сукупний обсяг виробництва корпорації в Україні складає 21 тис. тон кондитерських виробів щомісяця, потужності розраховані на виробництво 25 тис. тон. Roshen експортує кондитерські вироби до Росії, Казахстану, Молдови, Естонії, Латвії, США, Канади, Німеччини та Ізраїлю.

Торік частка корпорації на українському ринку оцінювалася в 21,7%. Частка донецької компанії "АВК" на кондитерському ринку України в 2004 році склала 12,9%, донецької компанії "Київ-Конті" - 10,4%. В попередні роки українські виробники кондитерських виробів експортували свою продукцію на литовський ринок на суму близько 500 тис. дол.

Як повідомлялося раніше, корпорація Roshen мала намір відновити обсяги продажів у Прибалтиці, а також вийти з карамельною продукцією на ринок Польщі та Угорщини.

Ліга

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!