Metro і Alibaba вирішили об'єднатися

Вівторок, 8 вересня 2015, 14:12

Німецька Metro Group і китайська Alibaba Group уклали угоду про стратегічне партнерство для розвитку бізнесу в секторі електронної комерції в Китаї.

Про це йдеться в повідомленні Metro, передає "Прайм".

У рамках домовленості німецький рітейлер запустить офіційний флагманський інтернет-магазин на платформі Alibaba Group - Tmall Global, - і буде через неї пропонувати німецькі продукти китайським споживачам.

В даний час в Китаї працюють 80 магазинів під брендом Metro Cash & Carry. "Тепер компанія розширює свої канали в Китаї завдяки платформі Tmall Global для того, щоб збільшити доступ до величезного потенціалу китайського споживчого ринку", - відзначає Metro.

На першій стадії роботи інтернет-магазину компанія планує запропонувати споживачам більше 100 найменувань продуктів з категорій молочних продуктів, консервованих продуктів, кави і шоколаду з асортименту Metro Cash & Carry Germany, а також косметичні товари лінійки Real. Потім асортимент пропонованої продукції буде розширюватися.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!