Google заробила на рекламі більше, ніж всі друковані ЗМІ США

Вівторок, 13 листопада 2012, 18:28

У І півріччі 2012 року пошуковик Google вперше в історії заробив на рекламі більше, ніж всі американські друковані видання.

Такі дані підрахувало німецьке видання Statista, передають "Ведомости".

У перші 6 місяців 2012 року Google отримала 20,8 млрд доларів виторгу від продажів реклами, тоді як друкована преса США (всі газети і журнали) змогла продати реклами на 19,2 млрд доларів.

Google - американська компанія, але продає рекламу по всьому світу і, можливо, порівняння її доходів із доходами локальних американських ЗМІ не зовсім коректно, визнає Statista.

Реклама:

Видання також зазначає, що вказані дані представляють собою виручку Google до виплати винагороди партнерам.

Наприклад, у І півріччі 2012 року Google виплатила видавцям 5 млрд доларів.

Тим не менш наведені дані свідчать про те, наскільки масштабним став рекламний бізнес Google і наскільки серйозно скоротився цей ринок для друкованих ЗМІ.

За даними аналітичної компанії eMarketer, в 2012 році продажі інтернет-реклами в США вперше перевищать продажі реклами в друкованих ЗМІ.

За підсумками року обсяг цього ринку зросте на 23,3% до 39,3 млрд доларів в порівнянні з 2011 роком.

Продажі реклами в друкованих виданнях становитимуть 33,8 млрд доларів у 2012 році в порівнянні з 36 млрд доларів роком раніше.

Серед ЗМІ зростання рекламних доходів очікується тільки у онлайн-видань.

За даними eMarketer, в 2011 році їх рекламні доходи зросли на 8,3% до 3,3 млрд доларів, тоді як продажі реклами в американських газетах скоротилися на 9,3% до 20,7 млрд доларів.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: