Єврокомісія пропонує збільшити антикризовий фонд до 940 млрд євро

П'ятниця, 23 березня 2012, 11:51

Європейська комісія (ЄК) може рекомендувати збільшити обсяг коштів, що є в розпорядженні Європейського союзу для боротьби з борговою кризою до 940 млрд євро за рахунок об'єднання існуючого тимчасового Європейського фонду фінансової стабільності (EFSF) з Європейським механізмом стабільності (ESM), який, як очікується, буде сформовано до 1 липня і стане постійно діючим.

Це одна з пропозицій, підготовлених ЄК,передає "Інтерфакс" з посиланням на газету Financial Times.

Загальний обсяг EFSF залишає 440 млрд євро, з них фонд уже видав 192 млрд євро в якості фінансової допомоги Греції, Ірландії та Португалії.

Загальний обсяг гарантій, наданих проблемним країнам, становить 220 млрд євро.

Реклама:

Раніше агентство Bloomberg повідомляло з посиланням на джерело в Єврогрупі про те, що міністри фінансів єврозони обговорюють цифру 692 млрд євро, яка являє собою ESM в повному обсязі, а також всі вже надані проблемним країнам кошти EFSF.

Міністри фінансів країн єврозони, ймовірно, приймуть рішення про розмір антикризового фонду в ході зустрічі 30 березня.

Основний варіант розширення антикризового фонду, що розглядається ЄК, передбачає об'єднання на постійній основі ESM і EFSF в їх повних обсягах.

Інші варіанти розширення арсеналу антикризових засобів, що обговорюються ЄК, припускають лише тимчасове об'єднання, до 2013 року, коли припинить існувати EFSF, збільшення розмірів ESM або до 940 млрд євро (повне об'єднання фондів), або до 740 млрд євро (у разі прийняття ESM на себе всіх гарантій EFSF) з подальшим зменшенням назад до 500 млрд євро - первісного розміру ESM.

У той же час в документі, що знаходиться в розпорядженні Financial Times, зазначається, що варіант розширення фонду до 940 млрд євро на постійній основі є "більш раціональним і життєздатним", а також "з більшим ступенем імовірності дозволить розраховувати на кошти партнерів по G20".

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: