Автовиробники просять ввести квоти для іномарок

Четвер, 26 травня 2011, 12:27

Асоціація "Укравтопром" просить Кабінет міністрів ввести квотування імпортних автомобілів, а також забезпечити 10-річний перехідний період для діючого нині в Україні ввізного мита на імпорт автомобілів.

Про це розповів голова асоціація "Укравтопром" Михайло Резник, повідомляє агентство "ЛІГАБізнесІнформ".

"Ми просимо подумати про встановлення певної квоти для тих автомобілів, які сьогодні дуже легко потрапляють на наш ринок. Приміром, за 4 місяці загальний товарообіг міжнародної торгівлі між Україною і Євросоюзом становить 800 млн. доларів з яких 500 млн. доларів припадає на ввезені автотранспортні засоби. На нашу думку, це не критичний імпорт. Для України критичним є газ, сировина, ресурси, які необхідно переробляти. А мати таку негативну тенденцію зовнішньої торгівлі не правильно", - зазначив Резнік.

Він пояснив, що квоти, у разі їх введення, будуть розраховуватися за спеціальною формулою.

Реклама:

Спочатку буде визначена загальна квота для всіх автовиробників, після чого буде проведена градація для конкретних марок, з урахуванням вимог автовиробників.

"Це не ліцензування, а звичайна форма захисту. Ми наполягаємо щоб формула розраховувалася з 2005 року, коли ще не відбулося розширення Євросоюзу", - підкреслив Резник.

Глава "Укравтопрому" припустив, що квотування не є однозначним інструментом і може бути не прийняте.

Крім того, автовиробники наполягають на збереженні сьогоднішньої ставки ввізного мита на імпорт автомобілів на період у 10 років.

"Ми наполягаємо на 10-річному перехідному періоді у рамках зони вільної торгівлі з Євросоюзом для 10% ставки ввізного мита, яка діє сьогодні. Є розуміння між міністерством економіки України, Міністерством промислової політики та асоціацією "Укравтопром". Також це розуміння є у західних виробників. Для них не критично, щоб український автопром був сьогодні позбавлений умов, на яких вже інтегрувався", - резюмував Резнік.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!