Виробник "Яготинського" збільшив продажі

П'ятниця, 27 липня 2018, 16:00
 

Група компаній "Молочний альянс" в січні-червні 2018 року збільшила продажі молочної продукції на 15% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року - до 2,7 мільярда гривень.

Про це повідомляє "Інтерфакс-Україна".

Заготівля молока становила 207,5 тис. тонн, що на 2% більше, ніж в першому півріччі 2017 року.

Виробництво кисломолочних продуктів різних видів збільшилося на 7% - до 15 тис тонн. Виробництво сметани за січень-червень залишилося на рівні минулого року і становило трохи більше 5 тис тонн.

Виробництво масла залишилося на рівні шести місяців минулого року - 3,8 тис тонн. Дитячих молочних продуктів виготовлено 5,3 тис тонн, що на 39% більше.

Ультрапастеризованих вершків вироблено понад 1 тис тонн, що на 82% вище показника за перше півріччя 2017 року.

Відзначається, що "Молочний альянс" планує за підсумками 2018 року збільшити продажі на 13% в порівнянні з 2017 роком - до 6 млрд грн.

Частка компанії на ринку переробки молока становила 10%.

Як стало відомо, "Молочний альянс" планує виплатити акціонерам 40 млн грн дивідендів.

"Молочний альянс" створено в червні 2006 року як холдингову компанію зі статутним капіталом 23,5 млн грн і балансом, що на 99,9% складається з довгострокових фінансових інвестицій.

"Молочний альянс" об'єднує Пирятинський, Баштанський, Городенківський, Тростянецький, Новоархангельський і Згурівський сирзаводи, Золотоніський маслоробний комбінат, Яготинський маслозавод, "Варвамаслосирзавод" і збутові підприємства "Еталонмолпродукт" і торговий дім "Еталон".

Підприємства холдингу виробляють молочну продукцію під ТМ "Пирятин", "Славія", "Яготинське" і "Яготинське для дітей", "Здорово!", "Злато край" та ін.

Власниками групи є Сергій Вовченко і колишні акціонери банку "Аваль" Федір Шпиг і Олександр Деркач.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!