"Дзеркало тижня. Україна" подало до суду на Бойка

Середа, 13 липня 2011, 13:17

"Дзеркало тижня. Україна" та журналісти Юрій Ніколов та Олексій Шалайський подали позов до Печерського суду Києва на міністра енергетики та вугільної промисловості Юрія Бойка за його твердження про те, що розслідування газети, опубліковане під назвою "Вишка для Бойка", є "заказухою".

Видання та журналісти просять суд зобов'язати Бойка спростувати його висловлювання через інформагентство УНІАН. Матеріальні вимоги у позові відсутні.

Нагадаємо, раніше Бойко у коментарі УНІАН повідомив, що має намір звернутися до СБУ з проханням знайти замовників статті "Вишка для Бойка".

"Це чиєсь замовлення. Ми зараз попросили СБУ, щоб з'ясували, хто замовник ... Це заказуха - сто відсотків", - заявив Бойко.

Нагадаємо, що мова у статті йшла про тендер "Чорноморнафтогазу", на якому той придбав за 400 мільйонів доларів бурову установку, у той час як на світовому ринку така ж установка коштує 250 мільйонів доларів.

Учасниками тендеру стали дві взаємозалежні зарубіжні фірми.

Пізніше офіційні особи "Нафтогазу України" стверджували, що решту суми (різниця в ціні у 150 мільйонів доларів)  буде витрачено на додаткові товари і послуги, документального підтвердження чого не було надано досі.

 Юридичну допомогу виданню надали Інститут розвитку регіональної преси та адвокатське об'єднання "Волков і партнери".

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!