Сергій Макогон

екскерівник ТОВ "Оператор ГТС України" (2019-2022)
Facebook
Усі публікації автора
Чи доцільно витрачати 1,5 млрд грн на відновлення зруйнованих ТЕС?
Що робити із найбільшими ТЕС, які зазнали ракетних обстрілів і чи є сенс витрачати мільярди на їх відновлення?
Відновлення енергетики. Шанси є, але потрібні нові виконавці і нові підходи
Як відбудувати енергосистему таким чином, щоб мінімізувати втрати генерації при наступних атаках ворога?
Повернення у 90-ті. Як під час війни держава втратила контроль над п’ятьма обленерго
Міноритарні акціонери, які мають по кілька відсотків акцій обленерго, отримали контроль над наглядовими радами держкомпаній.
Ще раз про реформування ринку газу
Чому варто зрівняти тарифи на розподіл газу та скасувати окремий рахунок для населення.
Децентралізована та балансуюча генерація: біг на місці
За майже два роки війни Міненерго не змогло просунутися ні в питанні децентралізації генерації, ні в питанні створення балансуючої газової генерації.
"Нафтогаз": національний чемпіон чи національне прокляття?
Компанію потрібно розділити та розукрупнити. Перший логічний крок – відокремлення "Укргазвидобування".
Енергетика України: об'єктивна реальність проти cтратегії 2050
Чому стратегія розвитку ВДЕ від Міненерго виглядає нереалістичною?
Які реформи потрібні ринку газу
Як вирішити проблеми платіжної дисципліни, згладити різницю у тарифах на транспортування газу та оптимізувати газотранспортну систему
Розвиток біометанової галузі – неоголошені санкції на російський газ
Як в ЄС використовують біометан замість природного газу і як цей досвід застосувати в Україні?
Рік викликів і можливостей: що чекає на українську ГТС у 2022 році
Чому збереження транзитного статусу України необхідне не лише нам, а й країнам ЄС.
Як впровадження IT-систем покращить роботу української ГТС
Модернізація – це не тільки заміна обладнання на більш ефективніше, але й значна перебудова бізнес-процесів та їх автоматизація.
Що українська ГТС може запропонувати для зменшення викидів вуглецю
Увесь світ готується до "зеленого переходу" і ставить амбітні цілі із скорочення викидів вуглецю. Україна програє, якщо не рухатиметься з усім світом. Допомогти країні може існуюча газотранспортна система.