Держспоживстандарт вивчить рекламу "нульових" тарифів

П'ятниця, 24 липня 2009, 14:00

Національна комісія з питань регулювання зв'язку (НКРЗ) направила до Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики (Держспоживстандарт) зразки рекламної продукції операторів мобільного зв'язку.

Про це ідеться у повідомленні прес-служби НКРЗ.

Згідно з повідомленням, Нацкомісія зробила цей крок в рамках триваючого розслідування законності "нульових" тарифів мобільних операторів.

Держспоживстандарт вивчить зразки рекламної продукції операторів, які використовують тариф 0,00 гривень і проаналізує відповідність цих рекламних матеріалів вимогам законів України "Про захист прав споживачів" та "Про рекламу".

Реклама:

За результатами роботи Держспоживстандарт надасть свій висновок.

У своїй заяві НКРЗ наголошує: "важливо, щоб реклама відображала реальну вартість послуги та кінцеву суму, яку має оплатити споживач за послугу".

Як відомо, 10 липня НКРЗ ухвалила рішення заборонити операторам телекомунікацій встановлювати тарифи на послуги мобільного зв'язку в розмірі 0,00 гривень за тарифну одиницю послуги. За даними регулятора, мета такого кроку - скасувати рекламу послуги про "нульовий" тариф як "таку, що не відповідає дійсності".

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!