Польська PKN Orlen не поспішає виходити на український ринок

Понеділок, 26 листопада 2007, 15:11

Найбільший паливний концерн Польщі компанія PKN Orlen може вийти на роздрібний ринок нафтопродуктів України не раніше 2009 року.

Про це повідомила прес-служба компанії.

PKN Orlen поки не має конкретних планів щодо українського ринку, які можуть бути реалізовані найближчим часом.

У компанії зазначили, що підготовка виходу на новий ринок вимагає багато зусиль і займає чимало часу.

Реклама:

"Це (вихід в Україну) - точно не перспектива 2008 року", - сказав співрозмовник агентства.

У компанії зазначили, що ринок України цікавий для компанії, у тому числі у зв'язку з обмеженими можливостями розвитку на польському ринку.

У компанії не уточнили можливі обсяги інвестицій для виходу в Україну, оскільки ще не готовий конкретний план.

Відповідно до річного рапорту PKN Orlen, в 2006 році компанія збільшила дохід на 22% - до 13,559 млрд євро, загальні активи - на 26% - до 11,855 млрд євро.

Водночас чистий прибуток концерну скоротився на 56%, приблизно до 540 млн євро.

У третьому кварталі поточного року дохід компанії зріс на 14% - до 4,795 млрд євро, прибуток до оподаткування (EBIDTA) скоротився на 15% - до майже 400 млн євро.

Відповідно до повідомлення компанії, PKN Orlen управляє 7 нафтопереробними заводами у Польщі, Чехії й Литві, здатними переробляти 31,5 млн тонн нафти щорічно.

Компанія на початок 2007 року управляла близько 2 800 заправками у Польщі, Чехії, Німеччині й Литві, 1400 з яких належать Orlen.

Відповідно до рапорту компанії, у 2006 році продажі в роздрібній мережі зросли на 7% - до 461 млн євро.

Компанія на кінець минулого року займала 40% польського роздрібного ринку, 11,8% чеського, 2,5% німецького.

У Литві Orlen мав 27 АЗС.

Orlen хоче збільшити прибуток до оподатковування в 2009 році до 2,7 млрд євро.

Як повідомлялося, PKN Orlen вивчає можливість виходу на роздрібний ринок нафтопродуктів України.

"Українські новини"

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!