Google визнали найдорожчим брендом у світі
Бренд компанії Google вартістю $66,43 млрд. очолив рейтинг найдорожчих брендів світу Brand Top-100, складений дослідницькою компанією Millward Brown Optimor для газети The Financial Times.
Вартість бренду за рік зросла на 77%. У 2006 році Google був на сьомому місці в рейтингу.
Так, відповідно до рейтингу, на другому місці в списку знаходиться бренд американської General Electric вартістю в $61,88 млрд. На третьому місці - Microsoft ($56,9 млрд.). Coca-Cola зайняла четверте місце, вартість бренду оцінили в $44,1 млрд. Шосте місце - Marlboro ($39 млрд.). На восьмому місці - бренд фінансової групи Citigroup-Citi - вартістю $33,7 млрд.
За інформацією російського видання "Вєдомості", найвищий темп росту з усіх брендів продемонстрував один з найбільших британських рітейлерів Marks & Spencer: за рік вартість бренду зросла на 192% і склала $9,5 млрд.
Вартість бренду Apple на хвилі успіху компанії в секторі аудіо- та відеопродуктів за рік зросла на 55% - до $24,7 млрд. Apple зайняла 16 місце в двадцятці найдорожчих брендів світу. Бренд Louis Vuitton піднявся на чотири позиції в глобальному рейтингу (20-е місце з $22,69 млрд).
Варто сказати, що поріг для входу в рейтинг склав $5,39 млрд. Рейтинг Brand Top-100 оцінює бренди не тільки на підставі нинішнього і майбутнього прибутку, але і враховує ставлення до брендів сотень тисяч споживачів, регулярно опитуваних Millward Brown Optimor.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"