"Cortex" прогнозує збільшення медійного ринку на 23% - до 2 млрд доларів у 2008-му

Вівторок, 6 листопада 2007, 17:51

Дослідницька компанія "Cortex", що входить у холдинг "Publics Groupe Ukraine", прогнозує збільшення обсягу медійного ринку (без політичної реклами) на 23% у порівнянні з 2007 роком - до понад 2 млрд доларів у випадку збереження темпів розвитку економіки у 2008 році.
Про це компанія повідомила на прес-конференції.
За даними компанії, відбудеться сповільнення росту ринку передовсім за рахунок основних медіа каналів, в той же час швидкими темпами розвиватимуться нові медіа: інтернет, кінотеатри, мобільна реклама.
На ріст обсягу рекламного ринку негативно впливатимуть такі фактори, як подорожчання енергоносіїв (нафти та газу), і сільськогосподарської продукції, нестабільність політичної ситуації в країні та зміни в органах влади, інфляція, зменшення соціальних виплат населенню, а відтак і зниження його купівельної спроможності.
Серед факторів, які матимуть позитивний вплив, - зростання офіційних доходів населення, приховані доходи у тіньовій економіці, зростання активності у таких сферах як торгівля, фінанси, автомобілі.
На довгострокову перспективу (2009-2012 роки) "Cortex" прогнозує зростання рекламного ринку на 15-20%.
"Уже у 2012 році обсяги реклами в медіа сягнуть 2,2 млрд доларів, а в не-медіа видатки становитимуть близько 2 млрд (доларів)",- заявляють спеціалісти "Cortex".
Компанія прогнозує збереження позицій телебачення на рівні 51%, зростання частки інтернету на 4% і зменшення зовнішньої реклами до 13% до 2012 року.
У 2007 році загальний обсяг витрат на рекламу становитиме 1,749 млн доларів.
Дослідницька компанія "Cortex" була створена у 2005 році для дослідження ринку медіа.

"Економічна правда"

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua