"Газпром" хотів купити Wall Street Journal?

Понеділок, 10 вересня 2007, 12:01

Переговори про придбання американської медіакомпанії Dow Jones провів російський газовий концерн "Газпром".

Про це пише в понеділок британське видання Times з посиланням на джерело у фінансових колах.

За словами джерела Times, 10 липня цього року якась міжнародна нафтогазова компанія подала в Комісію США з цінних паперів і бірж заявку на придбання Dow Jones. При цьому джерело стверджує, що цією компанією був російський "Газпром".

Як пишуть Вести, про строки, хід і результати переговорів, які нібито могли відбутися між представниками ВАТ "Газпром" й Dow Jones, джерело газети Times не повідомив.

На початку серпня керівництво Dow Jones повідомило про укладення угоди про продаж компанії інформаційній корпорації медіамагната Руперта Мердока News Corporation за 5,6 млрд доларів.

У результаті угоди інформаційна імперія Мердока News Corporation контролюватиме одне із найвпливовіших американських видань Wall Street Journal, яке видає компанія Dow Jones.

РІА "Новості"

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!