Аліна Полякова

журналістка ЕП
Facebook
Усі публікації автора
На власному досвіді. Шиномонтаж "навіть для дівчинки"
Напередодні сезону ЕП провела день на шиномонтажі і дізналася, як все це працює зсередини і скільки може коштувати власний бізнес "на колесах".
"Убивця" Google і платних підписок. Як уродженець Ніжина створює пошуковик та в чому його унікальність
Українець Дмитро Герасименко створив сервіс з просування сайтів Ahrefs, яким користуються Uber та Netflix і який приносить засновнику десятки мільйонів доларів. Тепер він кидає виклик Google.
Наступний запуск Firefly Alpha відбудеться в грудні
Другий запуск ракети Firefly Alpha відбудеться у грудні 2021 року.
Метавсесвіти Fortnite, Facebook, Microsoft та BMW: коли настане віртуальне майбутнє
Життя у віртуальному світі не таке віддалене, як може здаватися. Світові гіганти вже працюють над втіленням його у реальність.
"Навіщо купувати звичайний одяг, якщо можна купити цифровий пуховик від Louis Vuitton". Інтерв'ю із засновником FFFACE.ME
Як створення фільтрів і масок для соціальних мереж перетворити на новий бізнес з просування. Рецепт від української компанії FFFACE.ME, послугами якої сьогодні користуються відомі світові бренди. (рос)
Дослідження Microsoft: 7 змін у роботі, до яких має пристосовуватися кожен керівник
Через пандемію минулого року людям довелось кардинально переосмислити те, як вони працюють. Які рішення потрібно приймати керівникам компаній, щоб залишитись на плаву?
NFT-хайп, або Як продати JPG-файл за мільйони доларів
Останнім часом набуває популярності тема NFT – невзаємозамінних токенів. Що це: черговий хайп, який швидко згасне, чи технологія майбутнього?
TikTok, WhatsApp та Among Us. Які додатки є майже в кожному смартфоні
Як люди користуються своїми мобільними пристроями, які додатки завантажують та скільки часу на них витрачають.
Новий CEO Reface: У нас є бачення, як ми виростимо велику історію
Зміна облич заради розваги принесла українським розробникам Reface шалену популярність у всьому світі. Додаток року за версією Google, який обігнав Tik-Tok. Один із засновників компанії розповів ЕП про результати роботи за рік і плани на майбутнє. (рос)
Запрошення до цієї соцмережі продавали на eBay за 1000 доларів. Чому Clubhouse такий популярний
Його вважають додатком для обраних. У чому "фішка" нової соцмережі з двома мільйонами користувачів, яку оцінюють у мільярд доларів.
Мислити й діяти по-новому: 7 тенденцій 2021 року, які змінять майбутнє і бізнес
В своєму щорічному дослідженні Accenture Fjord Trends 2021 виділила сім тенденцій, які мають допомогти бізнесу вижити у ХХІ сторіччі. Що варто уже зараз брати до уваги?
Навички майбутнього: як не залишитися без роботи через п'ять років
Чого треба вчитися, щоб не залишитися без роботи? Дослідження Всесвітнього економічного форуму.